| Arno en Buttons |
| Gepost
door : webbie
Op: 02/12/2005 16:08 |
|
Khad er eigenlijk geen zin in om te doen maar na wat druk van arno in de kantine omdattie het schijnbaar niet goed kon lezen ofzo.Andere buttons en zie daar arno.Geheel gethematiseeeeeeeeerde buttons arno!.Zo goed Arno?.Of heb je nog meer te mekkeren Arno?.Zeg het maar .<br /> Oh ja...eehhh assut nou over een maandje tijd is om die geile versiering weer weg te halen dan moet je me ff een gil geven en ook even aangeven welke button op www.flashbuttons.com JIJ wel goed kunt lezen.Anders loop ik het gevaar dat je weer link wordt in de kantine en dat ik het weer moet veranderen.<br /> Gek eigenlijk.Jij draagt toch al een bril terwijl ik er een nodig heb.<br /> Om een fijn lang verhaal kort te maken.<br /> ...webbie heeft zijn decemberbuttons weer gevonden.<br />
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Franco Op: 02/12/2005 16:47 |
|
| MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIII :> | |
| Gepost door:
EL Capitan !! Op: 03/12/2005 15:08 |
|
| dus degene die het minst op het forum te blaten heeft gaat ff lopen mauwen en bepalen hoe ons forum er uit moet zien ?!?!?!?!??!? Wat is dat nou weer voor omgekeerde wereld ?!?!?!?!?!?! IK WIL DIE OUWE BUTTONS TERUG !!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
| Gepost door:
Nico Fahrenheit Op: 03/12/2005 15:56 |
|
IK HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT KERSTMIS !!!
|
|
| Gepost door:
willy Op: 03/12/2005 23:06 |
|
| ik wil. mooie buttons. ja dat wil ik.<br /> het liefst paars want paars rules, he cap Ed.<br /> en vraag maar aan mijn ex/ concurent ex van sassen, want die wil ook paarse.<br /> |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |