paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
voor snoek
Gepost door : joetje
Op: 02/12/2005 18:56
ik heb nog even gezocht naar die nieuwe videokaart.De x700 pro 256mb.<br />
Die kaart is helaas niet wat de verkoper jou heeft verteld.Die kaart is gewoon langzamer dan de 9800 pro.En dus goedkoper.<br />
Jammer dat die klerelijers je gewoon in de maling nemen als je er niet zoveel verstand van hebt.Zelfs als je aankomt met "ik wil een kaart vergelijkbaar of sneller dan de 9800 pro" verkopen ze je een langzamere.Ik zou als ik jou was gewoon teruggaan en ffs gewoon de 9800 pro nemen en die vent op ze bek timmeren.<br />
Als hij terwijl je hem aan het slaan bent iets mompelt van x1800XT om het goed te maken...gelijk doen!<br />
Dus ergo...hij had nog een x700 leggen en die hebtie jou aangesmeerd.<br />
Neemt niet weg dat de spelletjes het er wel op gaan doen hoor.Maar ik zou me genaaid voelen.<br />
grz<br />
joetje"hardware comparitor"

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: mart
Op: 02/12/2005 23:56
Hmmmm de x700 pro, se of xt?<br />
<br />
Maar de kaart die je moet hebben is de x850 pro of xt.<br />
Als je dan toch een blaaskaart wil hebben<br />
En snoekie let op je bij een nieuwe computer een moederbord hebt waarbij de video kaart aangestuurd wordt door PCI express<br />
Dat kan mogelijk tot 4 x sneller zijn dan AGP mits de rest dat toelaat, met andere woorden de toekomst zit in pci express. En de meeste leveranciers leveren voorlopig alleen nog maar kaarten in pci express, omdat de toekomst daarin zit, ergo als je bij een nieuwe gamebak een AGP kaart heb, is het dus geen nieuwe gamebak.<br />
Net als je harddrives die moeten via Serial ATA lopen en niet via de oudere systemen, als je namelijk geld uitgeeft aan oud spul kan je beter een tweede hands pc kopen.<br />
Als je dan toch veel geld uitgeeft, moet je ook de toekomstige aansluitingen nemen. Nu meen ik me te herinneren dat die x700 ook pci express heeft dus da's goed.<br />
<br />
Bestudeer het volgende artikeltje even hierin staan alle ati kaarten in.<br />
http://www.hardwaresecrets.com/article/131 <br />
Ik heb het niet nagezocht maar volgens mij is de x700 serie nu nog steeds goedkoper ik kan me vergissen maar ik dacht dat die tussen de honderd en honderdvijftig euro kostte, terwijl de 9800 pro en xt nog hoger uitkwamen, zeker de xt. <br />
<br />
Ik heb de nieuwe gegevens niet opgezocht maar deeze informatie is ongeveer 2 maanden oud uit mijn eigen interne geheugen gehaald dus ik weet niet wat de prijzen doen.<br />
<br />
Maar kijk eens op kelkoo.nl of prijsvergelijk.nl, of simpelweg gewoon google.com<br />
<br />
Succes snoekie,<br />
en al met al is de x700 helemaal niet echt slecht hoor dus niet schrikken, alleen moet je met computerzooi wat meer onderzoek doen dan met andere dingen.<br />
<br />
Groetjes<br />
Martjes Hardware guide en Joetjes Hardware comparitor's rechterhand en backupbron Steensma.<br />
<br />
<br />

Gepost door: joetje
Op: 03/12/2005 00:29
die pagina was ik ook geweest toevallig <br />
Begrijp ons niet verkeerd...die kaart gaat echt wel je spelletjes draaien maar die kwibo die je die computer verkoopt verkoopt teveel BS waar BS BullShit is.<br />
Toch jammer als je je goede geld uitgeeft en dingen vraagt en dan toch nog iets krijgen wat je eigenlijk niet wilde hebben.<br />

Op: 03/12/2005 00:30
ohja mart...de blaaskaart ATM is de x1800XT<br />

Gepost door: Nico
Op: 03/12/2005 00:32
is zoiets ook wat voor die lamme aap?

Op: 03/12/2005 14:05
Maar van de de X850 XT word ik ook hitsig en die is meer te betalen dan de x1800 heheehehhe

Op: 03/12/2005 14:11
Maar ik moet je gelijk geven de x1800 Xt platinum is 512 mb ddr is DE geilste kaart op het moment, alhoewel onze vrienden van Nvidia ook gecountert hebben met een topding namelijk de GeForce 7800 GTX 512 MB die nog beter is.<br />
<br />
"In conclusion, nVidia certainly has a better overall product, but it also costs quite a bit more as well. If you’re willing to drop the cash on the 7800 GHz 512 MB, you’ll be treated to the finest graphics card on the market. The Radeon X1800 XT 512 MB (at around $600) is nearly 25% cheaper, but does not perform quite as well and is a bit louder under heavy loads. It's a tough call in terms of price/performance, but if money is no concern, nVidia would be our choice"

Op: 03/12/2005 15:57
grappig , ik zat op een site waar ze net het omgekeerde zeiden.<br />
Feit is dat die 2 kaarten de beste zijn en volgens mijn site is de nvidia alleen beter bij het spelen van doom3 omdat die engine beter is voor nvidia.<br />
De rest stak de ati er met 6% bovenuit.<br />

Op: 03/12/2005 18:47
Grappig, mijn computer werd ineens nat en begon te knorren toen ik die videokaartjes aan het bekijken was.<br />
Ik vond het zelf ook geil moet ik zeggen.<br />
<br />

Op: 03/12/2005 18:49
Radeon X1800 XT<br />
625 MHz<br />
1.5 GHz<br />
256-bit<br />
48 GB/s<br />
16<br />
9.0c<br />
<br />
Cholera hier krijg je toch een harde zak van.<br />
Misschien moet ik eens wat minder achter computers zitten......hahahahaha

Op: 03/12/2005 20:21
ja mart vooral dat 9.0c

Op: 03/12/2005 21:27
OKe oke oke oke die heb ik nu al die direct x 9.c

Gepost door: Edward
Op: 04/12/2005 02:07
en ik zit hier op een site waar een of andere mongool 14,5 tegen 1 wil hebben dat Het Tankie de lakeside wint ...............

Gepost door: willyg
Op: 04/12/2005 06:39
al dat geblabla met nix ...arsenal-ajax woensdag; 2-4

Gepost door: Mart
Op: 04/12/2005 16:43
Nee we ouwehoeren niet over NICS maar over videokaarten.<br />
NIC = Network Interface Card = Netwerkkaart is voor je internet verbinding<br />

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |