| T.K.A. |
| Gepost
door : AT
Op: 04/12/2005 02:13 |
| t.k.a. pl.in g.dr hr.bowltm. ei.bl.gn.bezw. per 31/8/06 te betr. gem 170+ pré vr.pr. 3 4-dg.kr. 99/01/02 |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
joetje Op: 04/12/2005 03:47 |
|
te koop aangeboden plek/plaats in goed draaiend heren bowlingteam , eigen bal geen bezwaar , per datum te betrekken/betreden gemiddelde 170plus pre.3 tot 4 dagen kankeren?
|
|
| Gepost door:
willyg Op: 04/12/2005 06:43 |
|
leuk....ga es presteren man !! topper , cq aankomend CAPTAIN JOETMANS
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 04/12/2005 15:40 |
|
| Nou willy dat is de laatste keer dat ik jou probeer te begrijpen.<br /> Leg nou eens uit wat je met "AANKOMENDE CAPTAIN" bedoelt.<br /> Snap je jezelf wel?<br /> Btw .bij niet uitleggen kunt u een IP ban verwachten
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 04/12/2005 15:44 |
|
| ik was nog wat vergeten.<br /> Zucht.......... |
|
| Gepost door:
Sherlock Motherfucking Holmes Op: 04/12/2005 16:37 |
||
<br /> Leuk = reactie op stukje erboven te koop aangeboden etc.<br /> .....= even een wijntje gepakt.<br /> Ga es presteren man = Ga weer eens zo goed gooien als men van je gewend is.<br /> !! = ingevuld om zijn statement extra kracht toe te brengen<br /> topper= een aanduiding dat hij andres wel aardig vindt<br /> , = splitsing tussen twee gedachtensprongen<br /> CQ = oftewel<br /> aankomend = Andres is wat dikker geworden<br /> Captain = dat Andres omdat ie wat dikker geworden is meer op de captain is gaan lijken. <br /> Joetmans = een mengsel tussen Brugmans en Joetje<br /> <br /> Ergo de vertaling vanuit het Zuid-Oost-Williaans naar het Nederlands:<br /> <br /> "Leuk, even een wijntje pakken, ga weer eens op je oude nivo gooien Joet we hebben je nodig!! Ik vind je namelijk heel aardig oftewel ik zie je alleen maar dikker worden je begint steeds meer op onze Captain te lijken".<br /> <br /> Zo moeilijk is het niet....<br /> Wie ik ben? Vroeg laatst een van mijn homeboys aan mij<br /> Ik ben Sherlock Motherfucking Holmes gek. Ik ben ingehuurd door stichting Na drieen om wat mysterieuze teksten op te lossen, bij deze.<br /> <br /> <br /> <br /> |
||
| Gepost door:
joetje Op: 04/12/2005 18:07 |
|
| danku sherlock alleen dat captain begrijp ik niet.<br /> Kan je nog iets verder onderzoeken aub?<br /> Mocht het onderzoek iets duurder uitvallen dan is dat geen probleem.Er is nog een fonds met 150€ erin.<br /> :< |
|
| Gepost door:
wij zijn het zat Op: 04/12/2005 20:00 |
|
| deze oproep was niet bedoelt om een nieuwe cap te zoeken, willy.<br /> ik begrijp dat je graag de heer Joetermans als Cap wil maar helaas voor jouw heeft Cap Ed zijn functie nog niet neergelegd. dus zul je het met de huidige cap moeten doen.<br /> Je kunt je bij deze wel voor team twee opgeven waarna je zelf Cap kan worden.<br /> maak dan ook gelijk een eigen website, en ga daar lekker ouwehoeren over wijn exen, en andere teamleden. het leuke is dat je waarschijnlijk ook de enige bezoeker van die site bent en dus elke lezer alles begrijpt.<br /> dus tieft nu eens op met die onzinnige berichten en ga je huis schilderen.<br /> (als je dat een keer nuchter doet ben je in een dag of drie klaar, en niet zo als nu een fles rose per dagdeel en al drie weken schilderen.) snap wel dat het met al die drankjes je huis er mooi uitziet maar de eerste die nuchter kijkt ziet de druipers vanaf baan een en dan bedoel ik scheveningen en niet dat klote ockenburg waar ze aan de wal geraakte mensen laten wonen, vraag maar aan je grote vriend de ijzerboer!!!! |
|
| Gepost door:
joetje Op: 04/12/2005 20:39 |
|
| " ga es presteren man !! " Is 200 gemiddeld van afgelopen maandag niet hoog genoeg? |
|
| Gepost door:
Willy Op: 04/12/2005 21:03 |
|
| Als je ook 230 kunt gooien is 200 wat krap | |
| Gepost door:
sim Op: 04/12/2005 22:09 |
|
| je reet is krap als mijn vuist er in zit | |
| Gepost door:
Willy Op: 04/12/2005 23:02 |
|
Jim toch
|
|
| Gepost door:
wij zijn het zat Op: 05/12/2005 00:11 |
|
| willy reageer nu eens op de vorige posts, en niet van die stomzinnige one-liners. <br /> |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |