paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
Wat een avond!
Gepost door : mart
Op: 13/12/2005 01:09
Hallo parolihelden,<br />
<br />
Ik vond het enorm gezellig, een schitterende prestatie tegen de altijd lastige Kings Arms bowlers.<br />
Opkomst was top, apres was gezellig, en bij vlagen lieten sommigen geweldige dingen zien, Willy, Frankje, Edward en Natuurlijk Joetmans Brugdres, (die man verdient nu al een standbeeld).<br />
Norby was zeker te becomplimenteren met zijn spel, SUPER gegooid topper, evenals Michael, nieuwe blaasbak, van der Snoek, allemaal super.<br />
<br />
Echter daarentegen maar....minpuntje......Ikke, sorry. Hoort bij het leerproces. Maarja persoonlijk vind ik dat je tijdens het leerproces ook wel eens 12 strikes mazzel mag hebben maarja dat zat er niet in. SORRY. Ik ga hard trainen en lessen over een tijdje om na de winterstop te proberen mocht ik geen last van druk ofzo (zoals met darten) hebben weer die dikke 160 ers neer te kleunen. Nogmaals sorry. <br />
<br />
Groetjes<br />
Mart<br />

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Mart
Op: 13/12/2005 01:10
Sorry wederom ik vergeet helemaal te vermelden dat Jimmyboy wederom SCHITTEREND aan het presteren was.<br />
<br />
bij deze.....Jimmy was schitterend aan het presteren.<br />
<br />

Gepost door: EL Capitan !!
Op: 13/12/2005 02:22
Oeps heeft er iemand misschien het scoreformuliertje meegenomen dat op het tafeltje lag .................................. ??

Gepost door: webbie
Op: 13/12/2005 03:15
sjit was dat wat ik zag liggen.

Gepost door: willy
Op: 13/12/2005 03:41
jaaaaaaaaaa, een geweldige opkomst !! jammer dat sabrina aan tafel kwam zitten !! k zie het wel , begrijp het niet joet !!!!! ( AL DIE NEGATIEVE AANDACHT )<br />
best leuk gegooid, zeker tegen maatje NORBIE <br />
master joet was met vlagen zeeeeeeeeeeeeerrrr goed bezig en ohhhhhhhhhh wat kan EDJE geforceerd gooien zeg, :> :> SJIM altijd gevoelig gooiend, af en toe TE !! en FRANCO, je kan wel bowlen maar op de momenten komt ut er nie uitttt?! en MIKE, de man is gewoon goeiiii, alleen kap es met dat harde tikken cq klappen..martje, GA ES OUDERWETS GOOIEN !!<br />
thanx for the evening, merry christmas to all my lovin'

Gepost door: joetje
Op: 13/12/2005 03:48
master joet was met vlagen zeeeeeeeeeeeeerrrr goed bezig
<br />
<br />
echt waar....229 gemiddeld en jij durft bovenstaande te posten?

Op: 13/12/2005 03:52
denk dat als ik 2 keer 300 gooi dat ik nog bij vlagen goed bezig ben.<br />
wat een man.<br />
BTW...willyg.nl is geupdate<br />
volgens webbie deze site ook

Gepost door: willyg
Op: 13/12/2005 04:38
jaaaaaaa, in de comp bent u zeer goeg bezig maar in mijn ogen niet overtuigend genoeg !!! blaaaaaaa, je bljift de master en hou je niet bezig met randgevallen, dat doe ik wel haha...oftewel 'opruimen ' !! verder een heerlijk avondje

Gepost door: willyg
Op: 13/12/2005 04:58
solly..JACK JOHNSON !!!!!!! vind annet ook super, 300%

Gepost door: Joetze Verschoor en Martain Po
Op: 13/12/2005 08:24
De Groninger Willy ballade,<br />
<br />
Willy kijk ik vond op zolderrrrrrr<br />
Een foto van je oude dorp<br />
Was dat nog uut oude Groning<br />
Hing je daar weer aan de bar.<br />
<br />
Jochie dat is een gelukkie<br />
ik was dat prentje jaren kwijt<br />
Ik heb nu weer een stukkie <br />
in mijn kraag het wordt weer tijd.<br />
<br />
Daar is die goeie oude kroeg, daar is de kerk<br />
Waar je altijd horen kon: 15 bier en een bietje snel<br />
<br />
Eens ging Willy tekeer<br />
Maar die tijd komt niet weer<br />
William heet nu Willy G<br />
'k Zie tot de horizon geen flesjes bier<br />
<br />
koppieraajt 2005<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />

Gepost door: Mart
Op: 13/12/2005 08:36
Op mijn oude manier gooien? EGGGGGG NIET!!!!.<br />
Zal toch zeker niet. Echt niet, nee hoor nee nee echt niet ik niet hoor ik blijf gewoon lekker slecht gooien tot het goed gaat (bijna Edwardiaans mooi gezegd).<br />
<br />
Ze kwam gewoon gezellig kletsen dus negatieve aanzacht?, nee vond ik wel meevallen. Afgezien dat het uitzicht aan de tafel natuurlijk ineens kwadratisch was toegenomen.<br />
<br />
Ja ach Andres, ik denk dat je dat over jezelf afgeroepen hebt. Men verwacht een hoop van je en als je dan een keer een slechte avond hebt en 226 gooit JA dan is iedereen teleurgesteld.<br />
<br />
Nou ja voor de rest niets meer aan toe te voegen behalve dat het wel weer erg gezellig was gisteren (net). En kangaroe tering (wie is daar?) wat is het weer vroeg, man het is nog pikkedonker hier en ik zit al weer te typen.<br />
<br />
Heb wel een goed houten kop staan en ik zit ongeveer in mijn beeldscherm want mijn ogen werken nog niet echt mee, al met al vind ik die watertjes tussendoor erg fijn dat scheelt de helft.<br />
<br />
NOu ik ga ff verder werken.<br />
<br />
Ave gegroet tot ziens en tot snel <br />
Mart<br />

Op: 13/12/2005 16:51
welk nummer staat er op de B-kant van dat singeltje?

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |