paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
On a more serious note
Gepost door : Mart
Op: 18/12/2005 21:41
Hallo fijne mensen,<br />
<br />
Gisterenavond 17 december liep mijn zus Rosien met haar vriendje en het zusje van het vriendje over straat in Lyon, gewoon lekker op vakantie liepen ze wat te praten, tot een achterlijk teringmongool aan komt rennen en besluit de middelste van het groepje (Rosien dus) heel hard te gaan slaan. Na een korte schermutseling komen de vriendjes van die idioot er tussen en trekken hem weg, inmiddels was ze naar de overkant weggerend. Het ging ongetwijfeld te snel om iets te doen voor de anderen in de groep.<br />
<br />
Na een nachtje in het ziekenhuis bleek ze kneuzingen op borstkas en gebroken ribben te hebben en nog verschijdene andere blauwe plekken. Gelukkig liet de idioot haar gezicht en andere vitale delen met rust. De hufter was natuurlijk weg was voor men door had wat er gebeurd was en dus zal de politie hem wel nooit oppakken.<br />
<br />
Ze moet nu drie weken lang rechtop slapen omdat ook haar rug niet heel meer is ook zit ze onder de pijnstillers, kortom allemaal ellende alleen maar omdat een idiote fransoos waarschijnlijk te veel drugs gebruikt heeft. Of het is gewoon een idioot. Hoe dan ook ik vind een waarschuwingsschot tussen zijn ogen goed genoeg voor hem.<br />
<br />
Hierbij het verzoek om even een klein beterschapsberichtje naar rhsteensma@hotmail.com te sturen om haar beterschap te wensen. Wellicht ken je haar niet, dan nog lijkt het me leuk als ze een mailbox vol beterschapsmailtjes heeft. Schrijf er even bij waarvan je me kent.<br />
<br />
Alvast bedankt voor de te nemen moeite.<br />
<br />
Met vriendelijke groet<br />
Een zeer boze en geschrokken <br />
Mart<br />
<br />
ps: sorry voor het taalgebruik<br />
<br />

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: willyg
Op: 19/12/2005 00:49
..maar was er nog een oefensessie vanavond ??!! ik met yvonne van half 5 tot 8 en kwam niet hoger dan 199..gooiende op baan 15 en daarna geheel vrijwillig naar baan 24.<br />
toppers, succes morgen :>

Gepost door: willy snapt het niet
Op: 19/12/2005 10:27
als je eerst bovenstaand had gelezen en dan eerst mart en zijn familie en zus sterkte had gewenst had ik het mischien begrepen.<br />
nee jouw opmerking, MAAR WAS ER NOG EEN TRAININGSSESSIE.<br />
jij komt echt uit een ei<br />
jij leest niks maar blaat aleen maar.<br />
ik weet dat je de rest niet intresant vind maar probeer het in ieder geval<br />

Gepost door: Franco
Op: 19/12/2005 11:38
Tering Mart wat een ellende zo vlak voor de feestdagen.<br />
Ga gelijk even mailtje doen.<br />
Sterkte Jacq en Frank

Gepost door: snoei
Op: 19/12/2005 12:22
sterkte en zal vanavond gelijk een mailtje sturen !!

Gepost door: mart
Op: 19/12/2005 15:04
Geweldig dat is leuk. Hoe meer mails hoe beter.<br />
<br />
Gr<br />
mart<br />

Gepost door: Hoib
Op: 20/12/2005 00:42
<br />
Allemachtig Mart wat een verhaal, ik ben er even helemaal stil van.<br />
Ik weet, helaas, uit ervaring hoe aangrijpend het is als je broer of zus iets overkomt.<br />
En ik zal zeker de moeite nemen om een mailtje te sturen.<br />
<br />
Heel veel sterkte Mart.<br />
<br />
Groetjes,<br />
<br />
Huib<br />

Gepost door: joetje
Op: 20/12/2005 23:41
heb meeltje gestuurd...teringgekken lopen helaas nog steeds rond.<br />
Had mij ook kunnen gebeuren in die 4 dagen parijs.<br />
Sterkte.<br />
<br />
: hoib mailtje doorgestuurd mocht het al niet aangekomen zijn.<br />

Gepost door: Mart
Op: 23/12/2005 01:43
Oke om te beginnen allemaal hartelijk dank voor je berichtjes dat vond ze heel erg leuk, in het totaal waren er meer dan 50 beterschapsberichtjes in haar mailbox beland. Erg fijn. <br />
<br />
Het gaat opvallend goed met haar. Ze kan weer slapen en dankzij de pijnstillers is de pijn verminderd. Ze is ook al weer aan het werk, ze mag alleen niets tillen. <br />
<br />
Het meeste last heeft ze nog van de gekneusde ribben, de borstkas en rug zijn meegevallen en zijn al aanzienlijk verbeterd. <br />
<br />
Het is erg handig als je 4 chirurgen, gynacologen en doktoren als buren hebt, hierdoor wordt ze iedere dag in de gaten gehouden en vertroeteld. <br />
<br />
Het ergste is achter de rug en we kunnen concluderen dat het goed is afgelopen, geen blijvend letsel en zoals ze er zelf nu mee om gaat ook geen trauma's. <br />
<br />
Ze realiseert zich dat het om een gek ging, en gewoon een incident is geweest. <br />
<br />
Kortom het gaat wel beter met haar <br />
<br />
Allemaal bedankt voor de berichtjes. <br />
<br />
Later meer. <br />
<br />
Mart <br />

Gepost door: bla
Op: 23/12/2005 04:43
wederom leuk verhaal<br />
maar waneer is de trainingssessie

Gepost door: Hoib
Op: 25/12/2005 07:20
<br />
Hoi Mart,<br />
<br />
Goed om te horen dat het weer een beetje beter gaat met je zusje.<br />
Ook goed dat ze door chirurgen in de gaten wordt gehouden.<br />
Maar of je nou ook echt blij moet zijn dat ze wordt vertroeteld<br />
door gynocologen......dat weet ik nog net zo niet!!!!!

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |