| gewonnen |
| Gepost
door : Franco
Op: 20/12/2005 01:12 |
ja gewonnen
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Le Soir Op: 20/12/2005 13:10 |
|
| Edition speciale pour les gens en France qui sont curieux pour le resultat du equipe "paroli players" , un group des clochards qui jouent chaque semaine a Scheveningen le sport extremement dur du full-contact-bowling.<br /> Alors le resultat de lundi le 19-eme de decembre : Lèquipe magnifique a battu ses victims de Stam Parket avec le score de 18-7. On dit que cèst deja le quatrieme victoire consecutive des "paroli players" et qu`ìls sont en train de se recuperer dùne commence du saison terrible et que dans la deuxieme moitie du saison le remonte se continuera jus`que le moment qu`ils seront au premier place !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| Gepost door:
Franco Op: 20/12/2005 13:14 |
|
Oftewel <br />Speciale uitgave voor de mensen in Frankrijk die nieuwsgierig voor het<br /> resultaat van het team "paroli players" zijn, een group van clochards<br /> die elke week aan Scheveningen de sport harde extremement van<br /> full-contact-bowling spelen.<br /> Dan het resultaat van maandag 19-eme van december: Prachtige Lèquipe<br /> heeft zijn victims van Stam Parket met de stand van 18-7. men zegt<br /> geslagen dat cèst reeds de vierde consecutive overwinning van "paroli<br /> players" en qu`ìls bezig om recuperer dùne begint van het<br /> verschrikkelijke seizoen zijn zich en dat in de moitie tweede van het<br /> seizoen het zich zal doorgaan jus`que het moment qu`ils zullen zijn<br /> aan de eerste plaatst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! teruggaat |
|
| Gepost door:
mart Op: 20/12/2005 14:21 |
|
| Ik haat Fransen.<br /> |
|
| Gepost door:
EL Capitan !! Op: 20/12/2005 15:18 |
|
Nee je haat franse teringmongolen en teringmongolen in het algemeen.
|
|
| Gepost door:
mart Op: 20/12/2005 15:48 |
|
| Je hebt gelijk ik was te kort in mijn bewoordingen. | |
| Gepost door:
joetje Op: 20/12/2005 23:49 |
|
| ik haatte fransen sowiezo al want het is gewoon een kortzichtig stug niet nadenkend volk dat hun best doet om buitenlanders niet te snappen.<br /> oftewel..tievusvolk.<br /> Elke keer als ik weer in dat land kom wordt mijn gedachte weer waarheid.<br /> Goed voorbeeld is dat ze je eerst omverlopen en dan pardon zeggen.<br /> Waar pardon ons equivalent is van "sorry mag ik even passeren?"..Maar zij doen het net andersom.<br /> Affijn.kutvolk enz..<br /> Las ik ergens nog iets over een trainingssessie?
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |