paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
Calling Joetje
Gepost door : Edward
Op: 23/12/2005 15:31
Joet heb jij toen je vorig jaar die videocamera mee hebt genomen daar een nieuwe accu voor gekocht ?? En zo ja , kennen wij die dan ff van je lenen ; die van ons lopen wel erg snel leeg en ivm aanschaf nieuwe camera binnenkort willen we geen nieuwe meer kopen .................... let me know please. :< :> :< :> :< :>

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: joetje
Op: 23/12/2005 17:23
me calla u back but vodaphone say u not connected.<br />
Nee wij hebben geen nieuwe accu gekocht.Gewoon elke dag die krengen opgeladen maar de truc is om niet het lcd scherm te gebruiken.Dan kan je per batterij zeker 20 minuten filmen

Gepost door: snoei
Op: 23/12/2005 20:05
welk merk heb je ik heb nog accu voor sony

Gepost door: willyg
Op: 23/12/2005 21:13
hey meli, krent,...koop es kwaliteit !! met veel opladen wordt de batterij en 'jouw goedkope accu' alleen maar zwakker..dussssssss<br />
<br />
joet, kut van jouw voedselvergiftiging cq ziekte..<br />
<br />
mart, sorry voor het niet lezen van jouw SERIEUZE OPROEP, CQ STATEMENT...wat ik heb gelezen is zwaar heavy, heb geen mailtje gestuurd !! zal het in mijn kringen gebeuren...<br />
<br />
opstellingen, potje voor 2006 ???!!! en bestemming ??<br />
<br />
wens uw allen een fijne kerst en vooral een buitengewoon vochtig, warm en gezellig uiteinde ( ook voor uw dierbaren natuurlijk )<br />
<br />
***** CHEERS ****

Gepost door: mart
Op: 24/12/2005 06:08
Willy hetzelfde voor jou een fijn en gezond 2006 en hele fijne kerstdagen.<br />
<br />
Evenzo voor de andere Parolidiers, fijne dagen en een geweldig nieuwjaar!!<br />

Gepost door: joetje
Op: 24/12/2005 13:12
tering ben jij niet een beetje vroeg uit de veren?

Gepost door: mart
Op: 24/12/2005 15:51
daarom heb ik dus zo'n houten kop nu, te vroeg opgestaan.

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |