| darttournooi |
| Gepost
door : Mart
Op: 18/01/2006 16:59 |
|
Korte samenvatting:<br /> IK HAAT ORANJEBOOM!!!<br /> Norby gefeliciteerd.<br /> |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Mart Op: 18/01/2006 17:26 |
|
| Uitgebreide samenvatting:<br /> <br /> GODALLEJEZUS WAT HEB IK EEN BLOEDVERSTOLLENDE TAHTERINGHEKEL AAN ORANJEBOOM.<br /> <br /> wawawawawawa....joetje eruit......wawawawawawawaw<br /> wawawawawawaw....melis en willy eruit.........<br /> wawawawawawawa.....NORBY JAAAAHAHAAHA MOOIE PIJLEN....OH MIS!!!<br /> wawawawawawawawa JAAAA MOOIE PIJLEN..GEFELICITEERD!!!!....<br /> Wwawawawaw dobbelen....wawawawawa taxi.....wawawawawawaw<br /> <br /> IK HAAT ORANJEBOOM!<br /> wawawawawa<br /> IK haat oranjeboom<br /> |
|
| Gepost door:
Norbert Op: 18/01/2006 18:51 |
|
| Wat is darten?<br /> <br /> Darten is gewoon focussen!Face trekken en focussen.Alleen dan ken je winne!! |
|
| Gepost door:
willy Op: 19/01/2006 02:08 |
|
| jaaaaaaaa NORBIE, gefeli en terechte winnaar !! jammer van dat ene, het is je vergeven..toch jammer.<br /> WAAR BLIJFT DE UPDATE VAN 16 JANUARI, BOWLEN ?? joetmans, ouwe powerlifter..
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 19/01/2006 02:41 |
|
ik heb er nog niet echt aan gedacht maar zal morgen na mijn vroege diensie ff uppadaten<br />
|
|
| Gepost door:
Norbert Op: 19/01/2006 13:10 |
|
| Wat bedoel je Willy? | |
| Gepost door:
Mart Op: 19/01/2006 15:43 |
|
| Ik weet waarom Norby zo scherp was lalalalala.<br /> and I Quote:<br /> "ik hoorde dat jij meedoet mart, als dat zo is ga ik trainen".<br /> <br /> lalalalalalalalala<br /> <br /> Helaas had ik momenteel het tournooi niet kunnen winnen maar....I'll be back! |
|
| Gepost door:
Norbert Op: 19/01/2006 17:57 |
|
| Ja Mart, dat klopt wel een beetje...<br /> Ik wilde niet afgaan in het Sorrygeweld!
|
|
| Gepost door:
Norbert Op: 19/01/2006 17:58 |
|
Oh.ja Mart, komen die filmpjes die je gemaakt hebt nog op de site?
|
|
| Gepost door:
Martje Spielberg Joetmans Op: 19/01/2006 18:22 |
|
| Filmpje komt niet op de site, mogelijk gaat het verloren in de eindeloze massa die wij de vergetelheid noemen. Wellicht maakt het deel uit van een topgeheim concept of is het voor puur eigengebruik van de makers bestemd. Ook bestaat de mogelijkheid dat het filmpje in het vat met nooit gepupliceerde meesterwerken verschijnt. Louter de tijd zal uitsluitsel kunnen geven over het al dan niet welwezen en de mogelijkheid dit filmpje te kunnen visualiseren.<br /> <br /> Met vriendelijke groet,<br /> Harold Et Bosin in samenwerking met Karel Luitje naar het Riet. |
|
| Gepost door:
willy Op: 20/01/2006 01:24 |
|
| NORBIE...wat ik bedoel , dubbel 16 !! jammer, cu 'klootviool' op de bowling, stakes are 20 minimum...lol | |
| Gepost door:
willy Op: 20/01/2006 14:30 |
|
| hey joetje, snelle update...jij bent goed bezig geweest ! | |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |