| Goodmorning |
| Gepost
door : Mart
Op: 23/01/2006 08:42 |
|
Goedemorgen paroliplayers, ben vast begonnen met de voorbereidingen voor vanavond, vandaar dat ik zo vroeg uit de veren was, niet om te werken ofzo hoor.<br /> <br /> Dat je niet denkt jeetje wat is ie vroeg uit de veren om te werken zeg.<br /> Nee nee echt niet, ik heb om 10 uur een baantje besproken dus ik denk dat ik vanavond om 20:00 uur wel warmgegooid ben, en dan klaar om te knallen.<br /> <br /> Oh ja voor de bowlers vanavond even de volgende mededeling.<br /> ahem: ik schraap mijn vingers.<br /> test 123 123 123 test.......PIEEEEEEEPPPPPPPPP....was dat Willy? of online feedback? hallo, ja hallo staat ie aan.<br /> <br /> Ja hallo paroliplayers van maandag 23 januari 2006 er is vanavond GEEN ik herhaal GEEN camera aanwezig. Er zullen vanavond wel een hoop andere items aanwezig zijn zoals, bier, ballen, bowlingballen, schoenen, een muts, bier, krukken een bar en nog veel meer maar zoals jullie zien staat camera hier niet tussen. Dus vanavond is er geen camera aanwezig dus doe gewoon zoals je altijd bent op de bowling. Nogmaals herhaal ik het, een camera is er niet.<br /> Dat je niet denkt van "HEY een camera laat ik eens recht in de lens kijken, neeen, een camera is er niet". <br /> <br /> Dus om onduidelijkheden te voorkomen wil ik bij deze een statement maken in de bewoordingen van mijn grote vriend de poppekastpop Moemoe Alshahaf:<br /> Op de Flipperbowlinghal Scheveningen is geen camera aanwezig, er is nooit een camera geweest en er zal nooit een camera zijn.<br /> <br /> Maar dat even terzijde. Wisten jullie al dat er misschien een cameraploeg komt vanavond? Ja dat heb ik gehoord hoor ik weet er verder ook het fijne niet van.<br /> <br /> Nou om met een nu legendarisch geworden uitspraak te eindigen, jaaaa pokeren vanavond ballenbak leegtrekken en barbiekjoeen bij snoekie, lekker hoor, duitsland here we come.<br /> <br /> Oke ik overdreef het wat maar dat was voor de poetische vrijheid.<br /> Als je trouwens dacht dat ik goed kon overdrijven moet je eens kijken naar de heer Willem Olk, man die lijkt wel gemaakt om over te drijven. <br /> <br /> Goed dan hebben we dat ook weer gehad. Gaan we door met het volgende.<br /> De afsluiting.<br /> <br /> Dag allemaal. Aave, gegroet tot ziens en vaarwel, onze wegen zullen elkander nog eens kruisen, de paden uit de lanen in zullen wij ieder onze eigen weg gaan, hier scheiden onze wegen voor nu, wellicht tot een volgende post, of anders tot vanavond.<br /> <br /> Zo ik ga met de warming up beginnen.<br /> <br /> Groetjes<br /> Mart<br /> <br /> |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
snoei Op: 23/01/2006 10:59 |
|
| is er vanavond een camera aanwezig ? | |
| Gepost door:
Franco Op: 23/01/2006 15:42 |
|
Dacht het niet, maar geloof dat er wel een Willy is
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 23/01/2006 16:07 |
|
| Ik heb het epistel van mart eens goed doorgelezen maar ik kan aan sommige stukken geen touw vastknopen.<br /> Nou is dat niet zo verwonderlijk gezien het tijdstip waarop deze grote gek aan het posten is.<br /> Ik ga vanavond wel even navragen voor mijn eigen gemoedsrust wat hij nu eigenlijk met die onzin bedoelt.
|
|
| Gepost door:
mart Op: 23/01/2006 16:25 |
|
| Nou hoofdzakelijk dat er geen camera is en dat er iedereen zich zo natuurlijk mogelijk moet gedragen.<br /> <br /> Verder nog vragen? |
|
| Gepost door:
willy Op: 23/01/2006 16:55 |
|
| volle bak vanavond...ik gooi de eerst niet mee !! ff eten met maatje arnold, ben er iets na half 9 | |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |