paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
Uitslag????
Gepost door : zeer teleurgesteld
Op: 24/01/2006 20:51
<br />
Het lijkt erop dat het "blaten" onder elkaar belangrijker is geworden, dan<br />
het bowlen zelf.<br />
Want niemand vindt het blijkbaar nog de moeite waard om de uitslag van<br />
23 januari te vermelden.......<br />
<br />
Stop allemaal nou eens met dat "blaten"(Jullie hebben nu echt wel bewezen dat jullie daar de onbetwiste kampioenen in zijn)....en ga toch eens bowlen!<br />
<br />
Gegroet<br />
<br />

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: sim
Op: 24/01/2006 23:41
ok bedankt

Gepost door: willy
Op: 25/01/2006 02:45
hmmm, ja..dus..?! volgende week tegen onze 'volgelingetjes " gooien, ook leuk !! dus..valt het jullie ook op dat CAP ED de laatste tijd zoveel lacht ??..da's ook leuk ! dus...norbert een heeele fanatieke man is, maar ook wel eens verliest ? en dat 3 eurie voor een flesje BECKS best wel veel geld is ?? en dat DANNY HANZON ook in het 2e team zit ??..lekker dus ..en wij binnenkort bij OME FRANK lekker kunnen badderen, douchen en een saunaatje pakken ? geil dus<br />
tot waarschijnlijk maandag, fijne teammaatjes

Gepost door: De Vriendelijke Pro Shop
Op: 25/01/2006 19:57
Na zo'n lange tijd vraag ik me af hoe het met de groep gaat.<br />
Zo lopen ze weken achter een de deur plaat en zo zie je ze helemaal niet meer.<br />
Hoe is het met het bowlen? Zit er nog progressie in?<br />
<br />
Groeten je vriendelijke Pro Shop [/img]

Gepost door: sim
Op: 25/01/2006 22:29
het gaat goed met onze nieuwe ballen we gooien als Aldo vroeger gooide dus met dubbele stuit en achterwaards effect.

Gepost door: joetje
Op: 26/01/2006 03:53
Gezien het IP adres van de vriendelijke Pro Shop kan in niet anders concluderen dat dat inderdaad weleens die meneer van Oudheusden kan zijn.Zijn naam is henk voor de taalpuristen onder ons.<br />
Nou Henk....voor mij prettig balletje die smokink ennut went al aardig.<br />
Mart is on a roll en begint bowlen te snappen.<br />
Michael gooit nog steeds zijn bal dood maar zit toch ietwat in de lift.<br />
Frank is in algehele malaise alhoewel hij eindelijk weer een fijne game heeft neergelegd j.l. maandag.<br />
Edward is gewoon lekker bezig zowel aan de Becks als in de ballenbak.<br />
Norbert hangt af en toe wat teveel maar is zeer te spreken over zijn balletje.<br />
Over ut feit dat we je deur niet plat lopen ligt niet aan ons tenzij je vindt dat iedereen om de 2 maanden een nieuwe bal moet kopen.<br />
Ga dan ook op maandag open ipv op dinsdag.Dan hebben wij league en ik heb nieuwe schoenen nodig<br />
Diezelfde die mart had gekocht met 2 ongelijke zolen graag.<br />

Gepost door: Mart
Op: 26/01/2006 12:20
Goh leuk hoor zulk hoog bezoek op de site.<br />
Die twee verschillende zolen begint al te wennen inmiddels en ik raak nu vaak de baan zonder de plafondplaten te verrampeneren.<br />
Oh ja en hij maakt soms een heel leuk bochtje.<br />
Verder ben ik heel blij met mijn rode hoekmonster.<br />
<br />
Gr Mart<br />

Gepost door: webbie
Op: 26/01/2006 18:16
Aan de hier geposte uitslagen kunnen rechten worden ontleend behalve als ze gepost zijn door iemand anders dan Melis en Joetje en Webbie.Alle posts die anoniem zijn gaarne met een korrel of een halve zak zout nemen.Mocht u enige gelijkenis in IP adressen tegenkomen en verschillende posters...Dat klopt.Er zijn nogal wat halve gare gebruikers van het forum die op dezelfde pc posten.Mocht u enige posts niet begrijpen ..stuur een mailtje naar w@williammeijering.demon.nl.En ja..op dit forum komen inderdaad presidenten en andere hoge heren langs.

Op: 27/01/2006 17:47
lol

Gepost door: Rene de Wolf
Op: 28/01/2006 14:04
Vol verbijstering hebben wij kennisgenomen van de uitspraak van dhr. Willy die ons team volgelingetjes noemt. Na overleg met het bestuur (waarvoor ong. 30 sec. nodig was)is besloten dat een overstap dit seizoen onbespreekbaar is geworden.Mochten wij de deur nog op een kier laten staan dan zal er rectificatie moeten plaatsvinden.

Op: 28/01/2006 17:21
sorry wolffie, ik met nog 1 seizoen bij team 1 gooien..contract met becks loopt in mei af..cu monday, ken nie wachte

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |