paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
de supergeit
Gepost door : Mart
Op: 25/01/2006 11:40
Dames en heren de supergeitvraag van deze week:<br />
<br />
Welnu de prijsvraageen makkie voor jullie allemaal denk ik, de eerste volledige goede telt, men mag het antwoord opzoeken).<br />
<br />
Geachte parolihelden toen ik door de oude bibliotheek van de rijksuniversiteit Leiden liep afgelopen week, kwam ik verstopt in de dubbele kaft van een boek over financiële trucjes met de belasting voor dummies een klein fragmentje tegen van een boek wat in 1552 door de wereldberoemde filosoof en ziener Martjadamos geschreven is. Echter is het zoals dat een echte wijsgeer betaamd weer lekker vaag en daarbij ook nog eens incompleet. <br />
<br />
Als de maan op de 12 de dag in de 8 ste maand van het jaar 2006 op de 5 de toon van de klok van zessen en wanneer de maan vol is zullen er op het strand 5 leeuwen voorbijwandelen, wanneer de 5 de leeuw gepasseerd is zullen er 5 grote golven voorbijrollen. De golven zullen een hawaiiaanse naam krijgen en vereerd worden alsof het 5 Cleopatra's zijn.<br />
<br />
Aan de andere kant van onze planeet zullen er 5 ijsberen een zonnebril opzetten en zullen er 5 maanmannetjes bovenop de grootste trein landen.<br />
<br />
Dit alles zal met minimale inzet en inspanning geschieden als de gulle gever voor 1/20 deel van één eenheid van des Europeesche gecentraliseerde munt zal gaan.<br />
<br />
Wanneer er vervo......<br />
<br />
Stik, hier is het stukje afgescheurd waardoor ik helaas gehuld moet blijven in een vlaag van wetenloosheid. Kan iemand mij vertellen waar het over gaat en wat het oplevert wanneer zijn voorspellingen uitkomen?<br />
<br />
Het goede antwoord moet door webbie goedgekeurd worden en eigenlijk is het zo makkelijk te vinden voor jullie dat ik zelf eigenlijk zou meemogen spelen voor mijn supergeit, maar dat doe ik niet.<br />
<br />
Succes allemaal!<br />
"wil degene die de Supergeit in zijn bezit heeft deze meenemen".<br />
Gr<br />
Mart<br />
<br />
<br />
<br />
<br />

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Mart
Op: 25/01/2006 11:46
Waar ik aan wil toevoegen dat het antwoord kan variëren en degene die er het dichtste bij zit al winnen.<br />

Gepost door: Mart
Op: 25/01/2006 12:06
Ik heb zelf trouwens ook geen idee wat het antwoord is.....hahahahahahahaha<br />
maar still het is wel een serieuze supergeitvraag<br />
dus succes.<br />
<br />
Rare jongens die filosofen.<br />
<br />

Gepost door: snoei
Op: 28/01/2006 19:44
wanneer er vervolgens 5 eurocent in de paroli pot gaat

Gepost door: sim
Op: 29/01/2006 23:40
ik denk twee

Quick reply