| nieuwe reclama op dit forum |
| Gepost
door : webbie
Op: 01/02/2006 15:14 |
|
Zonder bericht te krijgen proppen die gasten gewoon nieuwe reclame tussen onze berichten door.Ik begrijp dat zonder reclame dit soort gratis forums wat lastig te doen zijn maar er zijn andere waar ze het niet doen.<br /> Vraag is nu : Is die tussenreclame al irri genoeg om een ander te gaan zoeken? |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
sim Op: 01/02/2006 16:42 |
|
| laat maar staan die reclame ik maak er veel gebruik van. | |
| Gepost door:
arno Op: 01/02/2006 19:45 |
|
| wat kan mij die reclame nu schelen, haal eerst eens die klote kerstballen weg !!!! | |
| Gepost door:
arno Op: 02/02/2006 17:56 |
|
| rudolf, the red nose raindear, hates the red hulsttakken.<br /> rudolf, wants nice ...... pics of woman
|
|
| Gepost door:
snoei Op: 03/02/2006 19:47 |
|
| is het zo stil hier omdat........ | |
| Gepost door:
`snoei Op: 05/02/2006 10:18 |
|
| waar is iedereen<br /> Willy heeft een ip ban?<br /> Arno komt aleen op het forum als we met zijn vijfen zijn ?<br /> willy is gestopt met drinken en kan dus niks verzinnen ?<br /> Jimmy heeft vrij en thuis geen computer ?<br /> Mart is begonnen met drinken en weet het alemaal niet meer ?<br /> Andres is de Url kwijt ?<br /> Norbert heeft het te druk met pokeren ?<br /> Wally, ja Wally ?<br /> Melis vind het wel best zo ?<br /> Snoei, ja ik post wel door !<br /> |
|
| Gepost door:
sim Op: 06/02/2006 01:40 |
|
| zo snoei ben ook uit je nest gepleurt een hoop komentaar mar bowlen ho maar | |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |