paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
En?
Gepost door : joetje
Op: 06/02/2006 22:07
Tis nu 22.00 en graag de tussenstanden van team 1&2 graag!! :>

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: joetje
Op: 06/02/2006 22:27
de bovenstaande vraag was toch niet zo raar om onder je eigen naam te posten?<br />
of gewoon lui? eeeh jij zeker frank?

Gepost door: Edward
Op: 07/02/2006 00:15
16,5 - 8,5 gewonnen van Erbaiyi , Walter 588 over 3 , Arno 586 over 3 , Ikke 534 over 3, Mart opent met een schiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiterende 202 , alle seizoensteamrecords verbroken , Mike 183 en 175 ................ en oja Willy was er ook geloof ik ; kan ook z`n vader geweest zijn.<br />
<br />
Complete update is in de maak as we speak en zal vannacht nog door Joetje verder verzorgd worden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Op: 07/02/2006 02:21
Ik (Frank)ben TROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTS

Op: 07/02/2006 03:46
ja erg netjes mannen.Op 2 games na gewoon geweldig eigenlijk en dan hou ik willy buiten beschouwing.<br />
Mart gefeli met je 200 en ik hoop dat het een dichte game was.<br />
Als de banen zo blijven dan voorzie ik een gouden toekomst voor de mannen van paroli.<br />
Jammer om te melden is dat onzer trainbeest willy over 10 176 gemiddeld gooit maar in de league ons weer een beetje teleursteld. <br />
Succes voor de mannen die een houten kop hebben morgen..of niet , maar ik kan me indenken dat het erg gezellie is gweest.<br />

Gepost door: Hoib
Op: 07/02/2006 05:28
JAAAAAAAAAAAAAAAA, LEGGUHHH DIE CHOCOLADE KIPPUHHHH!!!!!<br />
<br />
Gefeliciteerd Heren Paroli Players met deze mooie overwinning.<br />
<br />
<br />

Gepost door: Hoib
Op: 07/02/2006 05:51
Waar blijft jouw reactie op de avond, Willy?<br />
<br />
Deze keer heeft Mart een hele mooie 202 neergelegd en ik ben benieuwd naar jouw commentaar hoe goed Mart bezig is geweest.<br />
<br />
Saludos,<br />
<br />
Huib<br />
<br />
<br />
<br />

Gepost door: Mart
Op: 07/02/2006 08:54
Ja was weer toppie, wat een schitterende prestatie tegen Erbayi, ik was blij met een 202, ze hadden niets gezegd hehehehe. Helaas was het geen dichte game.<br />
De volgende 139 was ook niet onverdienstelijk en de derde ach ja die mocht ik net gooien. Dat was jammer al was meneer Becks vanavond volgens mij sterker dan anders. <br />
en godallejezus wat is het vroeg vandaag.<br />
<br />
TOPPIE JONGENS en WILLY volgende keer weer normaal je gemiddelde smijten oke? DEAL!<br />
Voor de rest Wallyhoppeta<br />
Snoei minder hard maar wel Schittereeeeeennnddd!!!! En dat je de eerste er gewoon uit moet met 189 scratch, belachelijk.<br />
ED....SNIK... wat geweldig om te zien<br />
Arno geweldig, heeft zeker 2 echte strikes gegooid van alle andere strikes was de een nog mooier dan de ander en then again who cares met dit soort games.<br />

Op: 08/02/2006 14:39
Zag ik daar toch weer een venezolaans berichtje voorbij schuiven? Onkel hoib kan natuurlijk zijn bowlingroets niet loslaten en mist natuurlijk het wekelijkse geblaat van Oom willy om een uur of 4 snachts met een slok op.<br />
Ik moet je melden huib , oom willy post niet meer zo veel op late tijdstippen en ook niet meer op vroegere tijden.Hij is zijn leven aan het beteren of hij is het geauwehoer over zijn posts zat of de reacties op zijn eigen weblog zijn zo overweldigend dat hij gewoonweg geen tijd meer heeft om te posten.Kortom , ik snap dat je het mist aangezien willy in zijn zijn korte dronkemanspistels heel fijntjes kan duidelijk maken wie er wat en vooral waarom heeft gegooid.Ook al zit je 38940 kilometer verderop in een klapperboom en praat je spaans\engels , je begrijpt het direct!<br />
Wanneer is die comeback van willy en dan alleen voor Ome huib.Laat daar vooral geen misverstand over bestaan.<br />
<br />
Gaat ie lekker ouwe pik daaro?

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |