paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
Fastest Update ever
Gepost door : webbie
Op: 07/02/2006 03:52
met dank aan de cijferkoning en mijzelf.voila...ter uwer vermaak..eene update.<br />
Tijdstip van binnenkomst van de cijfers : 01.14 uur..<br />
klein veranderingetje kwam binnen om : 03.13 uur..<br />
Biertje webbie afgerond ongeveer om : 03.25 uur..<br />
Website geupperdated ongeveer precies om: 03.42 uur..<br />
<br />
En dan de mannen maar denken dat de cijferkoning over een nacht ijs gaat met het uitrekenen en berekenen en becijferen en nog eens narekenen.<br />
Zit toch een dikke 2 uur tussen het begin van de cijferkoning zijn becijfering en de laatste versturing.Hulde !!! Zo begaan is geen een captain.<br />
Zo dat dat even uit de wereld is

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: El Capitan !!!!!!!
Op: 07/02/2006 04:38
Ja ik sliep al maar zat ineens rechtop in mijn bed : IK WAS DE KLEURTJES IN HET UITSLAGSHEET VERGETEN !!!!!!<br />
<br />
STOMSTOMSTOMSTOMSTOMSTOMSTOMSTOM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<br />
<br />
En nou ken ik niet meer slapen.................... .... of toch wel ......... ...... ...... ........

Gepost door: El Capitan !!!!!!!
Op: 07/02/2006 04:42
en deze is nog ff voor Wally : ik heb het nog ff nagekeken maar van de voorgaande 8 partijen tegen Erbaiyi wonnen wij er 2 ( 17-8 en 18-7 ) en verloren er dus 6. Totaalscore 80 - 120 in die 8 partijen.

Gepost door: Franco
Op: 07/02/2006 14:56
chapeau vely fast uppadate

Gepost door: wally17
Op: 07/02/2006 23:10
Thanks Capi, Dat maakt de overwinning nog ZOETER, Ze zaten ook eg stuk die gasten... Mede door het succes in de blaaaaaaasbak is deze uppadata eg erruuuggg quickie.. Webbie en Capi, ERG FIJN DAT JULLIE DIT DOEN, DIT ZET AAN TOT NOG MEER HEROISCHEN DAADEN. <br />
Willy bedankt voor de sidebets hahahaha Best wel duur zo'n avondje uit met je vader

Gepost door: Guru
Op: 08/02/2006 00:38
Ik vind wel dat je je vader niet de hele avond alleen aan de bar had moeten laten zitten. Je had best wel af en toe even wat tegen hem kunnen gaan zeggen. Dat ie een keer een rondje had moeten geven of zo.

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |