| dartnieuws voor liebhaber |
| Gepost
door : joetje
Op: 10/02/2006 16:01 |
|
ik ken de nieuwswaarde van de UK mirror niet maarreee....www.mirror.co.uk/sport/tm_objectid=16687131%26method=full%26siteid=94762%26headline=exclusive%2d%2dbarney%2dswitch-name_page.html<br /> <br /> Dit moet toch wel waar zijn.Althans dat zou je denken zeg maar.
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
joetje Op: 10/02/2006 22:41 |
|
| woensdag schijnt eea in een persconferentie uiteengezet te worden | |
| Gepost door:
snoei Op: 13/02/2006 10:52 |
|
| vanmorgen in de telegraaf overstap al bekend, en hij moet donderdag gelijk aan de bak | |
| Gepost door:
Mart de vroegevogel Op: 13/02/2006 11:43 |
|
| Darts: 'Barney stapt over naar de PDC'<br /> Gepost door Johan (LWaS) - Bron: Algemeen Dagblad<br /> Gepubliceerd: maandag 13 februari 2006 @ 09:13<br /> Darter Raymond van Barneveld gaat volgens bronnen rond de darter de overstap maken naar de concurrerende bond PDC. Barney speelt nu nog voor de BDO, de bond waarbij hij tijdens de afgelopen Lakeside tweede werd.<br /> <br /> De Haagse darter zal waarschijnlijk deze week al meedoen aan een toernooi van de PDC, waarvan Phil Taylor de meervoudig kampioen is. Overigens zegt Van Barneveld zelf nog te twijfelen, maar verschillende andere partijen bevestigen zijn overgang. Woensdag geeft de PDC een persconferentie, waarop het nieuws bekend zal worden gemaakt.<br /> <br /> Op de officiƫle website van de Professional Darts Corporation is het speelschema te vinden van een Premier League-toernooi in Blackburn, dat aankomende donderdag plaatsvindt. In dat schema wordt onder meer een wedstrijd aangegeven tussen Ronnie Baxter en 'Player Seven', een nog niet bij name genoemde darter. Daarmee zou op Barney worden gedoeld. <br /> |
|
| Gepost door:
joetje Op: 14/02/2006 02:01 |
|
| www.skysports.com/skysports/article/0,,1-1212072,00.html<br /> pfff fook woensdag...its final
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 15/02/2006 15:04 |
|
| [url]http://www.planetdarts.tv/page/LatestDetail/0,,10180~783722,00.html [/url]<br /> <br /> Het is inderdaad eindelijk bevestigd
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 15/02/2006 15:16 |
|
| [url]http://www.planetdarts.tv/page/LatestDetail/0,,10180~783722,00.html[/url] | |
| Gepost door:
Norbert Op: 17/02/2006 00:33 |
|
| Ik ben een gelukkige bezitter van canal+ en laat zij nou net elke week the PREMIER LEAQUE DARTS van de PDC uitzenden!!<br /> <br /> Ik heb vanavond Barney tegen Baxter gezien: tsjonge jonge wat een veegpartij!!!! 8-1 voor Barney, hoog niveau,prachtige averages (baxter stond 4-0 achter met 97.75 per 3 darts!!!!)<br /> Jullie horen mij het niet vaak zeggen maar: BARNEY I HAD RESPECT<br /> Behoorlijk vijandige sfeer toen hij opkwam,de halve zaal floot em uit. Ik dacht ohohoh toen ik em met een trillend lipje op zag komen.<br /> Mart,hij deed mij aan jou denken, zoveel stress had ie <br />Als je dan toch zo kan presteren,KLAASEN, ik bedoel KLASSE! <br />Overigens moest THE POWER daarna gooien en dat was helemaal schandalig, ik zag gem van 108 voorbij komen........<br /> 8-1 voor the power om even te laten zien wie hier nou echt de baas is....
|
|
| Gepost door:
Norbert Op: 17/02/2006 00:42 |
|
| Oh, het trouwens Phill tegen colin LLoyd, bepaald geen kleine jongen in die bond.<br /> Voor de liefhebber: Lloyd stond 0-3 achter terwijl ie 107 gem gooide..
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 17/02/2006 02:26 |
|
| norbie...heb jij er al eens bij stil gestaan als jij tegen the power gooit en jij 4 keer een ton gooit en hij uitgooit jouw gemiddelde een ton is?<br /> Psies,,,die Lloyd (sukkel van de PDC) komt niet aan uitgooien toe.<br /> Baxter heeft ook 4 pijlen op een dubbel mogen gooien dus kwam ook op bijna 100.<br /> Erg vertekend beeld en graag volgende keer het aantal pijlen op dubbels en het raakpercentage erbij.<br /> anders moet ik weer zoveel tikken.<br /> <br /> wel leuk dat je barney leuk vond.Bijna geen dubbel gemist. <br />Ikke heb casema sport1 kanaal.alleen deed ie het niet vanavond dus zijn we in de kings arse gaan kijken
|
|
| Gepost door:
Norbert Op: 17/02/2006 02:48 |
|
Dat weet ik wel pik van die 100,100,100,100,maar ben je dan verhoerd of niet <br />Mag je je leg beginnen,gooi je meer dan een ton gem. mag je niet eens op de dubbel hoeren
|
|
| Gepost door:
Mart Op: 17/02/2006 09:01 |
|
| Ja jammer van de E19 melding, daardoor hebben we het geluid gemist, maar ik had het idee dat hij warm onthaald werd door het publiek, hij was handjes aan het geven, handtekeningen aan het uitdelen, beetje stressy was ie wel. Dank je Noor, alleen had je mij moeten reanimeren onder die omstandigheden, en het knapste vond ik, gewoon starten met een 140. Ik zag eindelijk weer de echte eye of the tiger bij hem, met een blazing fire op zijn gezicht.<br /> <br /> Al met al de man kan smijten.<br /> <br /> Phil was weer belachelijk. Vervelend mannetje, is toch geen hol meer aan als je alles raakgooit, sorry, raakhoert.<br /> <br /> Colin Lllllllllloooyyd, ik ben echt niet onder de indruk van de man, hij hoert net zulke 60's als ik. Bij een outshot zitten de hoeren halverwege het grote vlak in plaats van richting triple. Heb hem nu 5 keer zien gooien, sorry hoeren, en geen van de 5 keren heb ik hem behoorlijke pijlen zien hoeren, hij verloor dik van Hoer Stompe For Hoer's sake. Nee ik geloof niet dat ik echt onder de indruk van Hoer LLoyd. Maar misschien dat ik hem ooit nog eens on fire meemaak dat ie wel alles er in hoerstraalt.<br /> <br /> Mardle en scholten hadden nieuwe sponsoren zag ik, samsung had levensgroot E19 in beeld gezet toen ze bezig waren. Heel fijn.<br /> <br /> Toch wel weer een gaaf tournooi.<br /> Volgende keer Wayne Mardle - Raymond van Barneveld, dat belooft nog wat te worden. Nu maar hopen dat ie weer zo gebrand is en dat Taylor ergens gaat morsen.<br /> <br /> Cheerio<br /> Hoer Steensma<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> |
|
| Gepost door:
Norbert Op: 17/02/2006 19:08 |
|
| lol, sorry, hoer | |
| Gepost door:
mart Op: 17/02/2006 20:06 |
|
| hahaahahahahaahahaahaha oh sorry ik bedoel<br /> hoer hoer hoer hoer hoer hoer<br /> |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |