| SCHITTEREND |
| Gepost
door : Mart
Op: 28/02/2006 10:21 |
|
Waarom hoor ik niemand over onze schitterende overwinning, en de thuisblijvers zijn die ook niet benieuwd of heb ik een draadje gemist ergens.<br /> al met al Mijn god allejezus wat waren wij geweldig. Ongelofelijk wat een fantastische prestatie.<br /> <br /> Iedereen was geweldig,<br /> Frankje komt uit dip echt waar het gaat echt gebeuren.<br /> Noor staat bossen bij het leven te duwen<br /> Jimmy, OH MY!!!!! WAT EEN HELD!<br /> William, ja hij komt echt terug, ook in de league, Wil bedankt voor je geweldige inzet om toch te komen bowlen en dat ik de derde mocht gooien.<br /> Edward, wat een captain, ben ontroerd! Zijn eigen speel plezier opofferen! WOW.<br /> Snoekie, je petje ligt in mijn locker en je was echt geweldig!!! Met bowlen.<br /> Wally WHAAAHOOOO wat een bron van inspiratie is de man toch van af het moment dat de 900 pk gasturbines beginnen te loeien tot men veilig de haven invaart draaide hij op volle toeren, ik geloof dat er zelfs 5 bossen geduwd zijn op rij.<br /> <br /> En ik deed ook leuk mee. Ach ja ik had dan ook leuk gezelschap. <br /><br /> Mensen het was weer gezellig en tot volgende week, ten minste, mag ik überhaupt gooien? gezien deze discussie die eigenlijk nog nooit een issue geweest is ineens een discussie is. grappig.<br /> <br /> TOT VLUG<br /> Mart<br /> |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
snoei Op: 28/02/2006 11:17 |
|
| Mart bedankt , en ook nog feli met je mooie serie<br /> kan nie wachten op die upperdate |
|
| Gepost door:
mart Op: 28/02/2006 11:19 |
|
| Ja inderdaad duurt wel lang vandaag zeg.<br /> |
|
| Gepost door:
mart Op: 28/02/2006 11:21 |
|
| Volgens mij was het 20-5 voor ons trouwens.<br /> Met veel meer dan 3000 punten op het bord na 3 games.<br /> Ja paroli stond in de destruction mode! |
|
| Gepost door:
joetje Op: 28/02/2006 15:26 |
|
| Gefeliciteerd mannen met deze fijne overwinning.Een ware teamprestatie met overvloedige individuele supergames.<br /> |
|
| Gepost door:
franco Op: 28/02/2006 15:35 |
|
| Het was een avondje in de wereld van Peter Stuyvesant ja.<br /> En ik moet zeggen de form lijkt mij ook terug te komen
|
|
| Gepost door:
Wally 17 Op: 28/02/2006 15:36 |
|
Mart,het waren er 6!!! Maar daarna stokte het toch wel. Gasturbines hadden goede koude start maar daarna liet de fijnafstelling het toch nog afweten. Of zou het door het lievebeheersjebeestje gekomen zijn...
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |