paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
update
Gepost door : webbie
Op: 22/03/2006 03:46
Heb vernomen van de captain dat de mailserver van wanadood plat ligt dus vandaar dat er niks verstuurd kan worden naar mij.En zodoende ook geen update gemaakt kan worden.Wij hopen dat er morgen wel verstuurd kan worden.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: System Managment
Op: 22/03/2006 09:54
Hmmmm grappig toen ik gisteren rond elven wegging bij Edward, na succesvol gepleegd onderhoud aan het netwerk heb ik nog een paar succesvolle testmails gestuurd met zijn wanadoo account.....zal wel een tijdelijke atmosferische interferentie geweest zijn dan!<br />
....<br />
<br />
Ja ik wil verder niet stoken ofzo

Gepost door: Edward
Op: 22/03/2006 13:51
Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'Edward', Server: 'smtp.wanadoo.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E<br />
<br />
Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'Edward', Server: 'pop.wanadoo.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E

Op: 22/03/2006 13:52
Zeg het maar .................

Gepost door: BOFC
Op: 22/03/2006 14:53
probeer het eens via, http://webmail.wanadoo.nl<br />
werkt dat wel dan weet je dat het een lokaal probleem is.<br />
Check dat eerst even, ik vermoed dat er een firewall ineens besluit moeilijk te doen, maar check de webmail eerst

Op: 22/03/2006 14:55
werkt de webmail naar behoren dan is het een kwestie van testen....<br />
Probeer het volgende..<br />
Ga naar start, uitvoeren en type daar msconfig in<br />
Ga naar tabblaadje opstarten, klik "alles uitschakelen" in, <br />
klik op toepassen en dan sluiten,<br />
de computer vraagt of je de pc opnieuw wil opstarten....JA.....probeer wanneer de pc opgestart is weer de outlook en kijk of ie nog steeds meldingen geeft.<br />
Zo ja? Dan gaan we de account verwijderen en opnieuw aanmaken.....<br />
straks meer! zodra je dit geprobeerd heb.<br />

Op: 22/03/2006 15:36
Jaja hij doet het weer , kweenie precies wat er gebeurde , ik deed dat msconfig etc , en toen startte hij opnieuw op , en toen nog een keer en toen vroeg ie iets over sysyeemherstel blabla en selectief opstarten blabla en toen kwam zone-alarm ineens te voorschijn en die deed ik weer uit en toen deed ie het opeens ........................ BLA !!!!!!!!!!!!!

Op: 22/03/2006 15:45
Jean-Claude van DAMN!!!!! I'm good!<br />

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |