paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
impressie HCS cup
Gepost door : joetje
Op: 31/03/2006 01:47
Oke ff snel wat op lcd papiert schrijven.Met een man of 20 op 5 banen gegooid voor het beste team en daar kwamen wij als HC scheveningen Eins als beste uit de bus ( terecht) .Daarna ff wat eten zonder groente...beetje patat en een oost scheveningse frituurschnitzel of een boendoek sateetje.Daarna individueel knallen en dat ging heel aardig met her een der een hele fijne game van ons.<br />
Uiteindelijk kwamen frank en richard uit nijmegen venlo en omstreken in de finale.Waar frank helaas het onderspit moest delven omdat richard het nodig vond om een 257 neer te leggen.Dit was ook een x e quo hoogste game met ondergetekende.Maar die lelijke bekert hebbik aangezien richard het toernooi won.<br />
Verder wil ik iedereen bedanken voor zijn inzet en vooral de baanmeester cq greenkeeper en groundsman aangezien hij bitterballen heeft zitten bakken op baan 19.<br />
Eigenlijk een heel geslaagde opzet en zelfs willy heeft zich niet misdragen maar ook nog steeds geen sorry gezegd <br />
Ehhhh volgende keer ergens anders maar allereerst op weg naar VORPOMMERN MECKLENBURGH cq statement i never say sorry HAMBURG

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: willy
Op: 31/03/2006 06:00
jaaaa, als 1e danke herr captain voor het opzetten van dit toch wel leuk bowling ding..op wat aandachs puntjes een dikke 7, cq 8-...en dank voor de dobbelstenen haha . wat valt er te zeggen over kwaliteit richard?! niets aan toe te voegen, terechte winnaar..frank sukkel godver de godver, cq bikkel want je stond er immers weer !! ik vind het rond, voor de laatste keer SORRY, al is dat niet mijn kind of humor...truste en home boys,tot donderdag 6 april !

jaaaa, als 1e danke herr captain voor het opzetten van dit toch wel leuk bowling ding..op wat aandachs puntjes een dikke 7, cq 8-...en dank voor de dobbelstenen haha . wat valt er te zeggen over kwaliteit richard?! niets aan toe te voegen, terechte winnaar..frank sukkel godver de godver, cq bikkel want je stond er immers weer !! ik vind het rond, voor de laatste keer SORRY, al is dat niet mijn kind of humor...truste en home boys,tot donderdag 6 april !

Op: 31/03/2006 06:02
3 x ?? hij pakte um ff nie

Gepost door: snoei
Op: 31/03/2006 09:34
dat is dan wel drie keer sorry !!!!

Gepost door: Franco
Op: 31/03/2006 12:49
Iedereen en de Cap byzonder bedankt voor deze geslaagde dag.<br />
Kon vanmorgen moeilijk lopen van de spierpijn maar nu gaat het wel weer <br />
Enne Cap volgende keer JASCLHLA

Gepost door: sim
Op: 31/03/2006 20:48
wat loop je nou zeiken over baan 19 joet je ken gewoon niet gooien en frank je heb altijd moeilijk gelopen

Gepost door: joetje
Op: 01/04/2006 02:17
ja oneliner sim is in tha house.....ken niet anders

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |