paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
2007......De Titel
Gepost door : Norbert
Op: 13/04/2006 12:22
Ik geloof erin, als we deze stijgende lijn kunnen vasthouden :>

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: joetje
Op: 13/04/2006 13:47
ben je bezopen noor?<br />

Gepost door: snoei
Op: 13/04/2006 14:01
die cursussen zijn naar zijn hoofd gestegen.<br />
6 weken dagdiensten en weekeinden vrij zijn niet goed voor Noor.<br />
elke dag vroeg eruit, kinderen naar school helpen en Naat die lekker uitslaapt elke dag, ja dat kan een normaal mens niet aan.<br />

Gepost door: Franco
Op: 13/04/2006 15:08
Titel snelste bierbestelling van Willy.G denk ik.

Gepost door: willy
Op: 13/04/2006 15:49
cheers

Gepost door: Edward
Op: 13/04/2006 15:55
Kijk da`s nou typisch een geval van de nieuwe vorm van scorebordjournalistiek namelijk formtablejournalistiek.<br />
<br />
Kijken wij inderdaad alleen naar de huidige gemiddeldes in de formtable dan zijn wij inderdaad een top-3 team, kijken wij echter naar onze seizoensgemiddeldes in verhouding tot onze seizoensgemiddeldes van de afgelopen 2 seizoenen dan zien wij echter hele andere dingen gebeuren :<br />
<br />
Andres van 185 naar 181<br />
Arno van 163 naar 161<br />
Edward van 165 naar 164<br />
Frank van 174 naar 167<br />
Jimmy van 162 naar 161<br />
Mart van 142 naar 147<br />
Michael steady op 175<br />
Norbert van 165 naar 159<br />
Walter van 159 naar 163<br />
William van 156 naar 157<br />
<br />
Kortom per saldo een achteruitgang van 11 pins over het hele team.<br />
<br />
Dus onze mooie scores vanaf half november worden teniet gedaan door onze desastreuze start waaraan we echter wel mooie handicaps hebben overgehouden die ook zeker aan de mooie uitslagen hebben meegewerkt. Dit alles gaat alleen niet op voor Joetje die als een speer uit de startblokken schoot dit seizoen en zijn dip later kreeg toen de rest begon te vlammen , vandaar ook dat Joet zo`n fijne bijdrage aan de pot levert.Desalniettemin zijn we ook scratch inderdaad fijn bezig de afgelopen maanden maar tenzij Wijma , Sassen , Rotty , BaoPao etc. allemaal tegelijk hun benen breken zie ik ons niet zo snel kampioen worden ; ook al gezien het feit dat wij met betere gemiddeldes dan nu de afgelopen 2 seizoenen zesde zijn geworden.<br />
<br />
Maar goed als het maar gezellig is ; je ken altijd weer gaan darten als je kampioen wil worden natuurlijk ( SORRY ) <br />
<br />
En nou ga ik weer staan want m`n rug gaat pijn doen.<br />
<br />
Groetjes van een trotse teamcaptain...................

Gepost door: Edward
Op: 13/04/2006 16:23
Europees kampioen der speelbanken daarentegen zie ik ons eerste team wel worden , dat moet kunnen als er niemand verzaakt.<br />
<br />
En met mooie kansen op de tweede dag met Joet , Frank en Mikey om een eind te komen ...................... <br />
<br />
GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGH , KHEPPERSINAN !!!!!!!!!!!!!!!!!

Gepost door: willy
Op: 14/04/2006 02:01
dank vanuit de thorbeckelaan...dus als de rugklachten ( nogmaals beterschap ) niet verholpen zijn, ga ik dus mee naar duitsland namens jou; joet gaat weer oefenen zoals 4 maanden terug, mikie doet zijn ding, franco gaat gewoon !! en norbert gaat niet blaten cq betalen maar es gooien , und wally ist da immer bei...

Gepost door: Norbert
Op: 14/04/2006 13:48
GV DE GV DE GV DDDDD!!!!<br />
KIJK, DIT IS NOU ZO TYPISCH HOLLANDS.......DEZE MENTALITEIT IS NOU PRECIES DE REDEN DAT NEDERLAND OOK NOOIT, IK HERHAAL, NOOIT WERELDKAMPIOEN ZAL WORDEN!!<br />
KAN NIET, LUKT NIET, DE ANDERE ZIJN WEL ERG GOED,MISSCHIEN WORDEN WE WEL DERDE, PRACHTIG....<br />
IK HEB MEER BARNEY'S NODIG IN DIT BOWLINGTEAM, MIAUW, BLAAT, JA HEHE, TUURLIJK KUNNEN WIJ KAMPIOEN WORDEN. WIJ ZIJN DE BESTE,DAT IDEE, BELIEF, VERTROUWEN.<br />
RONDUIT TELEURSTELLEND AL JULLIE REACTIES, MAAR IK DENK DAT SIM EN WALLY ER WEL IN GELOVEN EN DIE HEBBEN NOG NIET GEREAGEERD.<br />
ALS DE DUITSERS DENKEN DAT ZE EEN KANS MAKEN OP HET WK, DAN HEBBEN WIJ TOCH ZEKER KANS OM MEISTER VAN DE DINSDAGAVONDLEAQUE TE WORDEN???????<br />
<br />

Gepost door: Norbert
Op: 14/04/2006 13:50
Maandagavondleaque dan...

Op: 14/04/2006 14:28
noor, ik vind je instelling geweldig.Maar zolang alle broodbowlers bij elkaar in het team blijven klitten en mensen als sassen en wijma en de familie baopao er ook op maandag zijn zie ik het ook niet gebeuren.<br />
Het zou kunnen maar dan moeten we vanaf dag een knallen en dat een heel seizoen volhouden.EN DAT IS NOU NET WAT IK NIET ZIE GEBEUREN.<br />
Er voor gaan kunnen we natuurlijk wel!

Op: 14/04/2006 14:29
wie ister leaq? Het is league

Gepost door: Nico Fahrenheit
Op: 14/04/2006 15:30
Hahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , ja hoor , en wij worden tweede !!

Gepost door: MART
Op: 14/04/2006 19:04
kampioen worden kan wel degelijk, kwestie van allemaal in bloedvorm zijn en zorgen dat je 45 handicap hebt.<br />
Als je dan je 190/200 gemiddeld neerhoert dan moeten ook Wijma, Sassen, Snoek, Andres (oh mijn fout dat zijn wel giganten maar gooien bij ons...giiiieeeghhh) en gebroeders Bapao hun hemd van het lijf gooien om ook maar engiszins kans te maken op iets wat in de buurt komt van een punt.<br />
<br />
Ergo...kampioen worden kunnen we wel degelijk. Ik wil het nog simpeler uitleggen voor degene die het niet snappen.<br />
Gewoon meer pins omhoeren dan de rest oftewel bosjes duwen en lukt dat niet, de tegenstander uit de wedstrijd blaten. Daarna bij 8 strikken en een paar spares 45 punten optellen bij je scoren en hoppeta, Paaroooollliiiieee wint de wereldcup parooooollliiiieee wint de wereldcup....lalaalalalalalalaala<br />
<br />
<br />

Gepost door: sim
Op: 14/04/2006 21:23
zijn we geen kampioen dan

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |