paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
vraag voor de guru
Gepost door : Mart
Op: 24/04/2006 16:55
Nou was er een amerikaans professionele league bowler (rankingpoot) die de volgende tip gaf.<br />
<br />
Keeping your eye on your target from start to finish will eliminate many inconsistencies in the approach. You would be surprised how difficult it is to do three times in a row, let alone a league night or tournament. Remember, start to finish without losing sight of it. <br />
<br />
Dan heeft ie het neem ik aan over de pins of toch over het driehoekje op de baan?<br />

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Edward
Op: 24/04/2006 17:55
Volgens mij heeft ie het over een flesje BECK.

Gepost door: joetje
Op: 25/04/2006 13:25
Om jullie heel eerlijk de waarheid te zeggen.Ik probeer om naar de arrows te kijken tijdens het loslaten maar geloof dat de bedoeling volgens die rankingpoot is dat je al voor dat je gaat lopen er naar kijkt.Denk dat als ik dat doe dat ik dan in de goot eindig Mijn ganzepas is daar niet voor gemaakt.<br />
Ik staar richting approach ...ga ganzepassen en dan loer ik richting arrows.Ehh ik denk er eigenlijk niet meer over na.Das goe volgens mij.Sassen kijkt helemaal niet naar arrows...die isser ook wereldkampioen mee geworden.

Gepost door: Zauberflöte
Op: 26/04/2006 16:29
Het is een combinatie van kijken en ..... Guru denkt dat hij alléén maar naar de pijlen kijkt, maar onbewust kijk je ook naar waar de bal moet komen. Dat geldt voor alle sporten. Een voetballer met een afstandschot geeft die bal ook een poeier, maar :> onbewust weet hij ook wel waar ongeveer het doel staan. Om een beetje in mijn vakgebied terecht te komen. Daarbij komt er altijd een beetje talent bij kijken.<br />
<br />
Gr. Z

Gepost door: Zauberflöte
Op: 26/04/2006 16:32
Oeps foutje, van een andere zin iets te weinig verwijderd. Vandaar die rare zin

Gepost door: Harry Jekkers
Op: 27/04/2006 20:16
Ach wat leg ie nah te mieruh, je mot gewoon die teringdingen omhoeren!!<br />

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |