paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
278 - the day after
Gepost door : joetje
Op: 25/04/2006 13:41
Auw spijker in me kop , thuis na die paar beckies op de bowling nog een of 2 keiharde duitse grafenwalders van een halve liter naar binnen gehakt om die fijne game te bezingen.Dat zingen ging wel alleen de heiigheid in me kop is een beetje vals.<br />
Ik kan u melden, in beurt 8 gierde de arde..dra..adrina...affijn dat spul waar je van gaat schudden en strak gaat staan door me teringlijer.Ook die bal kwam heerlijk in en resulteerde in een bosje.Beurt 9 ging ook als strike in de boeken met een kop vol doping.Gek genoeg met een kleine baanstoring en alleen nog beurt 10 te gaan stond ik eigenlijk heel rustig te wachten tot het eindelijk mijn beurt was om te smijten.Balletje kwam goed los, hookte lekker en knalde zo de pocket in......om een vreselijke 10pin te laten staan.Ahhhhhh weg 300 , 10pin afgegooid en vervolgens precies zo'n bal los te laten en weer een 10pin te laten staan voor een 278.Volgende game gewoon weer beginnen met een turkey met een precies eender gegooide bal als die de 10pin liet staan.Vraag me af of het misschien beter was geweest om in de laatste beurt helemaal strak van de zenuwen te hebben gestaan en wat er dan was omgevallen.Ik zal het nooit weten maar zuur is het wel.Vlak na die game niet over nagedacht maar thuis toch wel ff en nu ik dit zit te tikken besef ik dat bowlen een kutspel is <br />
Neee , bowlingen is leuk en ben nog nooit zo dichtbij een 300 geweest en ik kan het iedereen aanraden.<br />
Ben er ook nog van overtuigd dat een van ons team er een keer een gaat gooien.Kwestie van tijd.......

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Norbert
Op: 25/04/2006 14:31
JOET, <br />
Ik ben trots op je!!!<br />
Zo dicht bij.....maar ik zie er maar het positieve van in, had je em gehoerd dan had je moeten stoppen met bowlen, dus ..... <br />
<br />
Eens Joet, eens.. :>

Gepost door: Edward
Op: 25/04/2006 15:55
Wat dacht je van die 300 in de finale in uberschwerinbittemitschiebelnturnierentscheidung ??????????

Gepost door: Rijkie
Op: 27/04/2006 19:48
Wat een man.... wat een ballen <br />
<br />
Ik moet er dan wel eerlijk bij zeggen dat een aantal mannen hun bowlingspirit naar je toe hebben gestraald, want waar jij scoorde Joet, lieten anderen het er flink liggen..... uuhhhh... staan <br />
<br />
Desondanks: TROTS!

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |