paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
Team 1
Gepost door : Franco
Op: 09/05/2006 00:17
Na enig rekenwerk moet ik vrijdag in de finale 142,33 gooien om zeker te zijn van team 1 nou dat moet gaan lukken maar uh niet om 09.00 graag <br />
Joet is die mail al de deur uit?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: joetje
Op: 09/05/2006 01:41
hahah hoe het je bezig kan houden vinnik wel leuk.Maar ja dat is natuurlijk makkelijk gezegd als je in de riante positie zit als ik.Als ik 33.4 gemiddeld gooi zit ik in team 1 .Dat moet gaan lukken <br />
Nee franco , die meel is de deur nog niet uit.Ik weet niet precies wanneer melis terug is maar als het nog erg lang duurt wil ik wel meelen.

Gepost door: Franco
Op: 09/05/2006 02:07
Is ook leuk maar ik vind het belangrijk ja!<br />
Zo en nu vrijdag voor de waterkoker of zoiets <br />
Ga nu echt heerlijk maffen!!! :>

Gepost door: El Capitan !!!!!!!
Op: 15/05/2006 20:20
Nou daar istie dan de eindstand qua team 1/ team 2 indeling en bijbehorende gemiddeldes, (ook van niet duitslandgangers ) en nog wat andere kanttekeningen ............<br />
<br />
1. ANDRES 561.2 TEAM I<br />
<br />
2. MICHAEL 532 TEAM I<br />
<br />
3. EDWARD 503.6 TEAM I<br />
<br />
4. FRANK 502.4 TEAM I<br />
<br />
5. NORBERT 491.6 TEAM II<br />
<br />
6. ARNO 490.1 GAAT NIET MEE<br />
<br />
7. WALTER 490 TEAM II<br />
<br />
8. JIMMY 489.5 TEAM ROTTERDAM <br />
<br />
9. WILLIAM 478.6 TEAM NIJMEGEN/VENLO <br />
<br />
10. MART 433.8 TEAM ROTTERDAM<br />
<br />
Nog steeds bestaat de mogelijkheid tot verandering in de team-samenstelling ivm fysieke ongemakken van zowel Norbert alsook ondergetekende ; ook bestaat de mogelijkheid dat team I team II wordt en vice versa ivm de aanvangstijden ; alles staat immers in het teken van de reele mogelijkheid om het oorspronkelijke team I op het podium te laten eindigen en de kans daarop lijkt gezien het bioritme van de deelnemers groter bij een latere begintijd ; wel worden zij dan verwacht als supporters bij de om 09.00 beginnende spelers .... maar goed we lopen op de feiten vooruit , eerst maar eens wat emailtjes richting die Heimat om team I gewoon naar 1700 uur te proberen te krijgen.<br />
<br />
Tot zover deze bijdrage van uw teamcaptain.

Gepost door: willy
Op: 15/05/2006 21:31
jaaaaaaaaaaaa, en voor duitsland nog een paar uurtjes oefenen op scheveningen !! wanneer en hoe laat en wie ???....potje al een bestemming ??

Gepost door: joetje
Op: 18/05/2006 19:08
Als jij nou ff op onze roosters checkt wanneer wij eventueel zouden kunnen en dan ff de data hier neerpleurt.Dan komen we ergens.Met het aan ons overlaten waar,wie,wanneer enz gaat niet lukken.<br />

Gepost door: Mart
Op: 19/05/2006 14:27
Jaahaaa ik ben niet echt een rekenwonder Maarre...als team 1 Edward verliest schuift er iemand uit team 2 door maar valt er een gat in team 2....waar ook norby al afvalt, zijn er dus twee plekken over in team twee.....nou Jim en Ik gaan dus naar team 2.....wie gooien er dan bij Rotterdam?

Op: 19/05/2006 14:30
gewoon maandagavond?
de 22ste en dan de 29 ste.

Gepost door: Edward
Op: 19/05/2006 18:04
Nounou Martje niet zo kort door de bocht , ten eerste denk ik dat Jimmy gewoon voor Rotterdam gooit want daar werkt ie ook en daarom heeft ie zich ook met Rotterdam ingeschreven , jij bent de nr.5 van Rotterdam dus dat zal wel gaan dat jij ipv Nobby gaat spelen ; kunnen we Willy nog terughalen als ik niet meega ?? Kan Willy het wel maken om de NIJMEGEN/VENLO COMBINATIE in de steek te laten , uiteindelijk dankt hij zijn inschrijving aan hun en is hij waarschijnlijk hun vierde speler en dan zijn ze kansloos voor de team-ranking , of zou hij in Nijmegen 2 zitten , het damesteam ??<br />
<br />

Op: 19/05/2006 19:37
oke oke oke, maar ik heb al zo'n mooi lucky strikes and gutters shirt. Mag ik die dan wel aan doen? Maar goed alle opties zijn nog open. <br />
Wat nou als we dus de ouderwetse doorschuiftactiek gaan toepassen. <br />
Vooraf stellen we vast dat er twee plekken in te vullen zijn. Waarvan 1 in team 1 en dus 1 in team 2. Levert ons dus een variabele op, laten we deze x noemen, x is dus een variabele. De variabele die dus x wordt genoemd is dus variabel, wat van een variabele toch vaak wel één van de niet-variabele eigenschappen is.<br />
Nou we hebben dus in twee teams allebei 1 vacature open staan, deze plek wordt dus opgevuld door variabele x. Dus elk team bestaat 3 + x.<br />
Dus dat is bij twee teams dus 6 + 2x kort uitgeschreven.<br />
Laten we dan vaststellen dat 8 compleet is en dus eerder hebben we al vast gesteld dat 3 + x compleet is dus wiskundig gezien ziet de vergelijking er zo uit<br />
6 + 2x = 8<br />
dus<br />
8 = 6 + 2x<br />
Gooien we wiskundig geheel correct de 6 naar de andere kant alleen dan negatief.<br />
levert: 2=2x<br />
2x=2 levert dus de uitkomst van x<br />
x= 2/2<br />
x= 1 dus<br />
<br />
Met andere woorden we hebben al een gaatje opgevuld<br />
We hebben dus in twee teams nog maar 1 variabele over<br />
Deze noemen voor het gemak x.<br />
<br />
Nou goed als we dan dus zien dat 8 nog steeds compleet is voor twee teams.<br />
dan is dus 8 gelijk aan 2 teams + x<br />
2 teams is dus 2 maal 1 team.<br />
wiskundig dus zo 8 = 2t + x<br />
2t= x-8<br />
t = x-8/2<br />
t is dus een half x - 4<br />
gooien we het weer om naar de andere kant<br />
- een half x = -t -4<br />
de minnetjes mogen we wegstrepen door het allemaal met -1 te vermenigvuldigen dat mag want ja -1 is geen toegevoegde waarde dus waarom niet?<br />
half x = t + 4<br />
nou ja aan een half x hebben we niet veel dus die doen we gewoon maal 2<br />
x= 2t + 8<br />
-2t = 8-x<br />
t= 8-x / -2<br />
t= -4 + x<br />
Nou we weten dus dat een team uit 4 man bestaat<br />
dus 4 = -4 + x<br />
-x= -4 - 4<br />
-x= -8<br />
weer met -1 vermenigvuldigen<br />
x = 8<br />
<br />
Nou gezien de eerdere vergelijking dat<br />
Compleet = 2 teams + x<br />
en we nu weten dus dat x = 8<br />
<br />
gesteld is dus we 1 variabele nodig hadden om twee teams compleet te maken.<br />
van de twee variabelen waar we mee begonnen hebben we er al 1 van gewonnen in de eerste berekening nou aangezien we dus net berekend hebben dat 1 variabele 8 is hebben we dus eigenlijk meer dan genoeg mensen want van de 8 die we al hebben (uit de eerste berekening) + de 6 bestaande teamleaden hebben we dus ruimvoldoende, namelijk 14 man voor twee teams van 4 dus ja......Nu maar hopen dat captain Ed zijn selectie snel maakt, wel weet ik dat mocht van Basten de spelers uit mogen kiezen dat hij Andres waarschijnlijk thuislaat.<br />
<br />
Ben benieuwd wie er geselecteerd worden.<br />
<br />
Gr<br />
Mart<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />

Gepost door: snoei
Op: 20/05/2006 05:37
Mart je krijgt een 10 voor rekenen<br />
ben blij dat de examens bijna klaar zijn<br />

Gepost door: E. van B.
Op: 20/05/2006 12:32
Ok ok ik ben er uit : Team 1 - Daniel Rijaard , Frank Rijkaard , Riet Averdonk , Mie Ketelkamp.<br />
Team 2 - Klaas-Jood Huntelaar , Mart Steensma , ikke , Luciano Moggi.

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |