| Bedankje |
| Gepost
door : Edward
Op: 15/06/2006 22:48 |
|
Hierbij wil ik iedereen bedanken voor drie heerlijke gezellige dagen ; ik heb van jullie allemaal genoten , vooral van jou Snoei. En een grote pluim voor Willy voor zijn bijna onberispelijke gedrag , een geweldige verbetering na vorig jaar ; wat ouder en wat wijzer ??<br /> <br /> <br /><br /> En dan wacht ik nu met smart op het ongetwijfeld hilarische reisverslag van Martje ...... |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Mart Op: 16/06/2006 12:39 |
|
| Ik sluit me hier volledig bij aan. Heerlijk genoten alleen veeeeeelll te kort.<br /> Ik heb leuke fotootjes en ben ook benieuwd naar die van de rest.<br /> Ik ga binnekort aan het verslag beginnen.<br /> Iedereen enorm bedankt, en ik hoop dat het in Scheveningen niet doorgaat volgend jaar want ik zou het niet erg vinden om weer zo'n trip te doen.<br /> <br /> GIEEEGHHHHHH!!!!!<br /> Mart<br /> <br /> |
|
| Gepost door:
snoei Op: 16/06/2006 21:55 |
|
| ja ben ook benieuwd naar de kiekjes.<br /> was een zeer geslaagd tripje.<br /> volgend jaar gaat joet naar ongekende hoogte stijgen.<br /> en gaat Wally voor team 1 |
|
| Gepost door:
joetje Op: 16/06/2006 22:58 |
|
| We zullen zien....mijn hoogtes in toernooien waren alleen vorig jaar goed qua gemiddelde.Ik heb pieken maar ook goeie dalletjes.Jammer dat het pieken vaak in de league is en niet op toernooien.<br /> Al met al vreselijk veel lol gehad en voor de pogtmonee beter voor sommigen dat het volgende toernooi in unsere heimat ist.<br /> <br />
|
|
| Gepost door:
Franco Op: 17/06/2006 13:11 |
|
| Ook enorm genoten.....<br /> Zeer vermoeiende tweede dag waarbij ik bnijtijds in het mandje lag.<br /> Bowlen was minder sfeer des te beter.<br /> Volgend jaar kan het nooit laat worden en thuisvoordeel en veel meer supporters natuurlijk, dan kan onze Snoeiiiiiiiiii pas echt los gaan
|
|
| Gepost door:
sim Op: 17/06/2006 20:05 |
|
| bedankt heren voor jullie gezelschap het was weer gezellig | |
| Gepost door:
Rijkie Op: 17/06/2006 23:36 |
|
| Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de geweldige vakantie!<br /> Special thanks to Wally... Dank je wel was het toch?? <br /><br /> Moe maar voldaan maar met erg leuke herinneringen!<br /> <br /> Tot snel! <br /> <br />
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |