paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
small update
Gepost door : webbie
Op: 30/08/2006 16:41
Nadat het forum het weer doet, is ook de wintercompetitie weer van start gegaan met een eclatante overwinning.Ook de captain heeft zijn eerste uitslagen mijn kant op gestuurd en zijn bij deze weer te bewonderen.<br />
Saillant detail is dat het voltallige team ongeveer rond de 160 aan het smijten is.Heb het idee dat dat ons geen windeieren gaat leggen ( zie link: dit seizoen )

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: webbie
Op: 30/08/2006 16:43
is het voor jou ook te lezen willy?

Gepost door: willy
Op: 30/08/2006 17:10
errug duidelijk

Op: 31/08/2006 00:53
ik snap er steeds meer van....<br />
<< terug <br />
Bowlen, Hoe doe je dat?<br />
<br />
<br />
<br />
De Bowlingbal<br />
Zoek een bal uit die goed te hanteren is, niet te zwaar, maar zeker niet te licht. De afstand tussen de gaten moet goed zijn en de gaten moeten beslist niet te ruim zijn. Houd de bal vast door duim, middelvinger en ringvinger in de drie gaten te steken.<br />
<br />
De aanloop en de worp<br />
<br />
Kies uw startpositie: vier passen vanaf het begin van de baan en met uw linkervoet op de as van de baan. U houdt de bal met beide handen vast. Uw duim wijst recht naar voren. <br />
Neem de eerste stap met uw rechterbeen terwijl u de bal laat zakken. <br />
De tweede stap met uw linkerbeen, de bal bevindt zich op het onderste punt van de achterwaartse beweging. <br />
De derde stap met het rechterbeen, de bal is nu achter u op het hoogste punt. <br />
De vierde stap met het linkerbeen . de linkervoet laat u glijden in de richting van het begin van de baan. De bal komt nu gelijktijdig naar voren. U laat de bal los en wijst deze na. <br />
De puntentelling<br />
Elke omgeworpen pin is een punt. Tien pins in één worp is een strike. U telt hiervoor tien punten plus het resultaat van de twee volgende worpen. Blijven er na de eerste worp nog pins staan dan mag u nog een keer werpen. Zijn na de tweede worp alle tien de pins om dan heeft u een spare. Tel hiervoor tien punten plus het resultaat van de volgende worp.<br />
En wie het lukt 3 strikes achter elkaar te gooien, wordt beloond met een TURKEY!!!<br />
<br />
Zo noteren we een:<br />
Strike = X,<br />
Spare = / <br />
Geen pins om = -<br />
Of het aantal omgevallen pins<br />
<br />
Beter leren bowlen<br />
De aanwijzingen hierboven zijn natuurlijk maar een begin. Bowlen wordt nog veel leuker als u er wat meer van afweet. Als u bijvoorbeeld weet hoe u een bowlingbal het juiste effect geeft, bent u al een veel betere speler. En zo zijn er nog meer zaken die u het spelen makkelijker maken als u ze maar weet en in de praktijk brengt. Over bowlen zijn veel boeken geschreven . Bovendien zijn er veel mogelijkheden om in competitieverband te bowlen of trainen.<< terug <br />
<br />
<br />

Op: 31/08/2006 01:02
snap aleen nog steeds niet waarom mijn bal de verkeerde kant opgaat.<br />
iets met een backup van mijn bierrooster te maken ?

Gepost door: henk van oudheusden
Op: 31/08/2006 01:59
<br />
Denk persoonlijk dat het aan je bal ligt willy.Ik zou zeggen,kom langs dan meten we je een skippybal aan of iets van die strekking.<br />
Geheel vrijblijvend natuurlijk.<br />
<br />
grz<br />
henk "proshop dolfijn" van oudheusden

Gepost door: marktplaats
Op: 31/08/2006 12:30
heb hier ook nog een partij pingpong ballen die voor meerdere doeleinden geschikt zijn.<br />
met name voor de uiteinden. ze zijn uit balans maar dat komt mischien jouw linksgaande backup tegniek( ja bij jouw tegniek en niet techniek) goed van pas..<br />
doe een mooi bod en deze anaalknikeers, o nee pingpongballen zijn voeer jouw.<br />
<br />
mvgr het marktplaatsteam.

Op: 31/08/2006 15:05
kap es met dat posten onde mijn naam....

Gepost door: joetje
Op: 31/08/2006 16:55
denk dat het komt omdat je niet zo vaak meer post.Ze missen je

Op: 31/08/2006 17:13
da's toch weer aardig om te lezen joetje, bis montag

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |