| vreemde praktijken bij de Aldi |
| Gepost
door : snoei
Op: 08/09/2006 23:37 |
|
<br /> Hallo boys,<br /> <br /> Ik wil iedereen die boodschappen bij ALDI doet, waarschuwen voor misleidende<br /> praktijken die mij, en naar ik gehoord heb ook een aantal anderen, onlangs<br /> zijn overkomen.<br /> <br /> Mij overkwam het bij de ALDI in Zoetermeer, maar het schijnt her en der in<br /> het land te gebeuren.<br /> <br /> Het werkt als volgt: twee knappe meiden van midden twintig (vermoedelijk uit<br /> Oost-Europa) spreken je hulpeloos kijkend aan op het moment dat je<br /> boodschappen aan het inladen bent. Ze hebben hele strakke T-shirts aan waar<br /> hun borsten bijna uitvallen. Je moet een flinke vent zijn om niet te kijken.<br /> Met een erg zielig, maar toch wel geloofwaardig verhaal bedelen ze om een<br /> lift naar een plek in de buurt.<br /> <br /> Eenmaal achterin gestapt, beginnen de dames elkaar te betasten, waarbij ze<br /> er goed voor zorgen dat je ze kunt zien in de binnenspiegel.<br /> Daarna klimt een van hen naar de voorstoel en heeft orale seks met je...<br /> <br /> Ondertussen merk je niet dat de ander geld uit je portemonnee jat.<br /> Die maandag ben ik dus bestolen. En dinsdag en donderdag. Vrijdag zelfs twee<br /> keer!<br /> <br /> Een waarschuwing leek hier op z'n plaats omdat ik weet dat jullie daar, net<br /> als ik, ook niet van gediend zijn.<br /> <br /> Groeten snoei<br /> <br /> |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Edward Melis Op: 09/09/2006 00:23 |
|
| Waar is de Aldi in Zoetermeer ?? | |
| Gepost door:
Edward Op: 12/09/2006 17:11 |
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , `t is echt waar !!!!!!!!!!!!! :> :>
|
|
| Gepost door:
mart Op: 13/09/2006 11:30 |
|
| het is niet te geloven maar het werkt echt ook bij de liddddllelelelele trouwens. |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |