paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
uppadate
Gepost door : webbie
Op: 27/09/2006 19:23
het laat even op zich wachten maar heb er alle vertrouwen in dat morgen deze fabelfantastische site weer geheel up to date gaat zijn.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Edward
Op: 27/09/2006 23:42
`t zou zomaar kunnen ...............

Gepost door: wo denn?
Op: 29/09/2006 00:11
het zou ook zomaar niet kunnen....

Gepost door: Norbert
Op: 01/10/2006 15:30
Bla bla bla

Gepost door: webbie
Op: 01/10/2006 15:43
erg lastig updaten als melis ajax zit te kijken en geen tijd heeft voor het versturen van de lijstjes.Heeft nu geen nut meer dus we wachten met spanning di. as af.

Op: 01/10/2006 17:25
Heb hier alles ge-update , zat in een update-dippie , ben nu klaar om de vernietiging van XXX zo snel mogelijk in een update te verwerken zodat deze geweldige overwinning van de Paroli Players op onze schiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiterende site te bewonderen zal zijn.<br />
<br />
Tevens beloof ik mijn update-leven te beteren .......... dus kom maar op met die uitslag ( wel graag duidelijk en volledig aanleveren aub svp gvd )

Gepost door: snoei
Op: 01/10/2006 17:30
hoe bedoel je aanleveren, een van de leukdte wedstrijden van het jaar en dan is de cap er niet bij, volgens het rooster ben je vrij, dus daar kan het niet aan leggen....<br />
vanwaar die desintresse(Mart zal wel posten dat het verkeerd gespeldt is maar dat intr. me geen hol), een Ev nemen en komen kijken kan je gelijk de score meenemen en verwerken...

Op: 01/10/2006 17:40
Allang geruild voordat tegenstander bekend was , en trouwens jullie hebben mij toch niet nodig om je handje vast te houden en van die prutsers te winnen ?? Vergeet gewoon de afgelopen vier weken , gebruik die opgebouwde handicap en vermorzel ze gewoon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIET MAUWEN MAAR BOSJES DOUWEN !!!!!!!!!!!

Gepost door: Zone
Op: 01/10/2006 20:57
Zittuh al 4 weken te mouwen.<br />
Kijken of dat gepruts van de afgelopen weken de handicap voldoende heeft beinvloed om toch te kunnen winnen van "de PRUTSERS" .<br />
Vraag me af wat jullie de afgelopen jaren hebben bijgeleerd, dat mouwen doen jullie overal, daar leg het niet an.<br />
De druk ligt volkomen bij jullie.<br />
Ben er inmiddels wel achter dat de PPB's en de alltime Averages op de site zijn gezet met een flinke slok op.<br />
<br />
Wordt tijd dat jullie iets laten zien.<br />
Wij willen best een gewillig slachtoffer spelen.<br />
<br />
"Dit is pas PEP-TALK", i.p.v. dat zijige gedoe van jullie!!<br />
<br />
"GO FOR IT" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<br />
<br />
Groetjes, zomaar een supporter<br />
<br />

Gepost door: webbie
Op: 02/10/2006 01:54
Jaaaaa nieuw bloed op het forum.Lekker! Keep up the good work.<br />
Weet wie het is maar hou het voor me <br />
Scores zijn idd met een slok op , op de site gezet...das waar.

Gepost door: El Capitan !!!!!!!
Op: 04/10/2006 15:57
Jaaaaaaha , fijne snelle mooie uppadate ...................

Gepost door: snoei
Op: 04/10/2006 17:12
bedankt

Gepost door: sim
Op: 04/10/2006 20:45
wie is die zone ? twilight of een onechte zone

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |