Mannen luistert en huivert.Ik werd aangeschoten door joeke braun en die heeft een zwager of neef of iemand van die strekking die gecertificeerd bowlingcoach is.Hij doet momenteel geloof ik niet zoveel maar wil graag zijn diensten aanbieden om ons naar grote hoogte te coachen op het WM.Mochten er gegadigden zijn die training zouden willen , dan gaarne je naam hieronder achter laten.Ik hoor nog van joeke hoe of wat en we kunnen deze meneer dan natuurlijk uitnodigen op een van onze befaamde maandagavonden.Wie heeft er interesse?
Jammer dit willy, het is niet zo dat edward , ik of het team beslist.Je hoeft alleen maar aan te geven of je interesse hebt.Als er 3 man zijn die willen en die meneer wil ook dan is het gewoon bijna priveles.Wil je zelf wil?
Jaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , allemaal lekker meedoen , alhoewel ik me afvraag of Joet dat nog wel nodig heeft gezien zijn meest recente trainingsresultaten : 196 , 221 , 172 , 269 , 201 en 257 , kortom 1316 over 6 , ruim 219 average !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!