| Kleine impressie middag met goeroe. |
| Gepost
door : joetje
Op: 22/02/2007 20:29 |
| Voor een ieder die benieuwd is wat er zoal op deze middag gebeurd is.Er is een uurtje gewerkt aan stabiliteit aan de foutlijn.Voor sommigen was dit even wennen.Ik had de mazzel dat ik daar de laatste maanden zelf al aan had gewerkt.Goed om te zien dat willy en sjon ineens mooi stil kunnen staan na het loslaten van de bal.Voorts viel het menigeen op dat bowlen best erg lastig is als je aan het nadenken bent wat je nou eigenlijk moet doen.Zelfs kleine aanpassingen leiden tot hele rare capriolen en weigeringen.Iedereen is opgenomen op video en hier kon je heel goed zien hoe ieders timing nou eigenlijk in elkaar zit.Zelfs als je denkt dat het wel snor zit bewijzen de beelden dat het net even anders is.De basis is dat je weet wat je aan het doen bent of aan het verbeteren.Niet opgeven dus en volhouden.Enkele zure gezichten heb ik wel gezien omdat het gekke spelletje ineens veel moeilijker is als je ineens op een perfecte timing moet letten.Radslagen, overstapjes en totale weigeringen waren niet van de lucht.Afgesproken is dat ik in overleg met de goeroe een afspraak maak om dit nog eens te herhalen en wellicht ook nog een in scheveningen.Prive lesjes kunnen ook en misschien is het een idee om met groepjes van 3 a 4 man te gaan.Dan heb je wat meer persoonlijke aandacht. |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
willy Op: 23/02/2007 00:19 |
|
jaaaaaaaaaaaa, was helemaal ok !! moet eerlijk toegeven dat ik tijdens het voetbal vanavond ug loop bewegingen heb gemaakt...begreep het verhaal niet van timing op derde pas enzo ! stukkie logica en gewenning, dus oefenen mannen en maandag staan we er weer..en hoe !
|
|
| Gepost door:
Franco Op: 23/02/2007 11:03 |
|
| http://www.youtube.com/watch?v=XIRx38q1c6c Willy stiekum aan het oefenen in dolfijn
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 23/02/2007 14:23 |
|
| lijkt net of die vent dat expres doet.heb het sassen ook zien doen. | |
| Gepost door:
Edward Op: 23/02/2007 17:32 |
|
15 maart , 19 april en 17 mei ........... ik heb ze alle drie al in mijn agenda staan .......... I`ll be there !!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Gepost door:
snoei Op: 23/02/2007 21:25 |
|
| [url]http://www.nothingtoxic.com/media/1172126339/Awesome_Bowler_Picks_Up_a_Ridiculous_Two_Lane_Spare[/url] | |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |