| no slot- toernooi |
| Gepost
door : willy
Op: 08/05/2007 01:50 |
geen slottoernooi voor 'ons ' vrijdag...best wel vertieft en teleurgesteld !! beetje 'VAN GAAL GEVOEL ', knallen we dan maar op het EK haha...andere opstelling ???
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
joetje Op: 08/05/2007 12:15 |
|
| Tot en met de 2e game lagen we op schema om 2850 of hoger te gooien.Toen kakte alles in.Ikzelf kon niet verder inkakken dus dat heb ik ook niet gedaan.<br /> geloof dat alleen willy een mooi gemiddelde heeft neergegooid.Wat een domper.Wel erg jammer dat wij gezegend waren met de enige 2 slecht geoliede baantjes.patroon was erg kort in vergelijking tot de rest.Maar daar schijn je je aan aan te moeten kunnen passen.Not! Apres bowlen op banen ernaast was voor mij in ieder geval als vanouds met een 190 en een 212.Dus melis je weet nu wat voor banen we die duitsers moeten geven en welke aan ons Das West-Swäbisches altmodische Kurzpatron für unsere Gästen en de rest voor de PP. Vrijdag maar een geitje gaan halen en Triple X aanmoedigen.
|
|
| Gepost door:
Franco Op: 08/05/2007 12:40 |
|
Ja gezellig vrijdag een biertje drinken en een steengril ophalen .<br />Of toch die dvd-recorder met 800 gig disk .
|
|
| Gepost door:
mart Op: 08/05/2007 14:44 |
|
| HE!? Niet gekwalificeerd? IS dat al zeker dan? |
|
| Gepost door:
Franco Op: 08/05/2007 15:33 |
|
| uuuuh, ja dus | |
| Gepost door:
willy Op: 08/05/2007 17:06 |
|
mooi gesproken joet...bij deze wil ik TRIPLE XXX onwijs veel succes wensen !!!!
|
|
| Gepost door:
pinkiller Op: 08/05/2007 19:26 |
|
wij zijn blij met de morele ondersteuning van de jongens van team 1... volgend jaar wense wij jullie suc6!!!
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |