| bowling 3 daagse cursus |
| Gepost
door : joetje
Op: 09/05/2007 04:28 |
|
De weekenden voor de komende zomer staan vast. <br /> In het weekend van 29, 30 juni en 1 juli zal er een weekend in Gorinchem worden gehouden en in het weekend van 17,18 en 19 augustus zal het plaats vinden in Leiden.<br /> Uiteraard gaan we door op dezelfde kwalitatieve voet als afgelopen jaren verder en ook is de nieuwe methodiek (preshot, waarnemen, enz) waar we vorig jaar een begin mee hebben gemaakt met veel succes verder ontwikkeld. <br /> <br /> Hieronder vind u de nodige info betreffende deze methodiek. <br /> <br /> • beter gevoel krijgen over aandachtspunten zoals timing, release, enz<br /> • sneller/anders nieuwe technieken aanleren<br /> • bestaande technieken beter waarnemen en daardoor sneller kunnen herstellen<br /> • geconcentreerder kunnen spelen in wedstrijden <br /> • op eigen niveau mentale vaardigheden inbouwen <br /> • mentale vaardigheden makkelijker kunnen gebruiken<br /> • nog vele punten meer maar deze vragen meer uitleg<br /> <br /> Indien u nog mee wilt doen aan een weekend dan kan u voor meer informatie en/of opgeven dit doen op onderstaande adressen en telefoonnummers <br /> <br /> Zijn er mannen die willen...het is nog ver weg en we hebben er al over gesproken maar er zijn in leiden nog maar 8 a 10 plaatsen over.<br /> <br /> 1.joetje<br /> |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Franco Op: 09/05/2007 09:12 |
|
| Kostdat? | |
| Gepost door:
Edward Op: 09/05/2007 13:10 |
|
| GVD 3 late diensten , ik gaat ff kijken of ik wat ken ruilen ............. meiertje of 4 incl.hotelletje ??? | |
| Gepost door:
Edward Op: 09/05/2007 13:13 |
|
Oh nee , 17 18 19 aug is Leiden ........... dan hebt ik vakanties , maar de kids en Rona ook ...... ff voorzichtig opperen .............. :<
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 09/05/2007 13:34 |
|
| hotelletje is gewoon aan de ellekomstraat tenzij we allemaal te lazarus zijn om nog naar huis te mogen rijden.3 dagen bowlen kwam geloof ik neer op een vuurtoren | |
| Gepost door:
Franco Op: 09/05/2007 20:40 |
|
Ja lekker allemaal strontlazerus naar huis rijden
|
|
| Gepost door:
willy Op: 10/05/2007 00:19 |
|
hoe krijg je de data bijelkaar !! heb 3 late diensten...hebben ze geen overleg meer met het serviceburo ?? was een mooie gelegenheid om mijn nieuwe bal te proberen,zal dus op 'eigen kracht 'moeten pruttelen
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |