paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
woensdag 1 augustus
Gepost door : willy kantine
Op: 28/07/2007 22:34
ff met de belg ballen van 2030 uur- 0000 uur..meer liefhebbers ??

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Norbert
Op: 29/07/2007 12:13
Willy volopin training gedurende de zomerstop. Belg en sarwin ook regelmatig op baantje te vinden, leuk om te zien!<br />
Willy favoriet voor de paroliplayers cup op 20 augustus volgens William Hill?<br />

Gepost door: sim
Op: 29/07/2007 21:01
ik denk het niet

Gepost door: willy
Op: 30/07/2007 11:12
the cap heeft 3 weken vakantie en wilde pas de 20e weer gaan bowlen...kijk, da's weer een concurrent minder ...oh ja, 9 AUGUSTUS as hebben wij ons jaarlijks beachvolleybaltoernooi !!! meedoen...

Gepost door: mart
Op: 30/07/2007 16:59
Ja jongens beachvolleybal.<br />
Heb even een paar tips opgeschreven als jullie je daar aan houden kan er niets meer mis gaan.<br />
<br />
- Op elke bal moet gedoken worden, de impact van de snoekduik dient altijd met de rechterhand opgevangen te worden.<br />
- Mocht er een bal toevallig vlak bij een gevaarlijk object neerkomen, doe dan beide handen voor de ogen en ren als een dolle op de bal af.<br />
- Mocht er twijfel zijn over wie de bal gaat spelen, roep dan niet "LOS!!!!" maar ren er gewoon op af en maai alles wat tussen jou en het spelen van die bal inkomt omver.<br />
- Als de tegenstander smasht werp jezelf naar voren als vrijwillig blocker. Bij het blocken van een bal moet men altijd alle vingers ontspannen en met name zorgen dat de bal precies het vingertopje van de rechterhand raakt.<br />
- Bij het serveren kan alleen indruk gemaakt worden met een oudhollandse sprong molenwiek service. Deze is totaal niet blessuregevoelig dus probeer deze uit te voeren voordat de warming up is uitgevoerd. Het stoerste is wanneer men een aanloop van minimaal 5 meter incalculeert.<br />
- Ten slotte is het zeer aan te bevelen om in de brandende zon heel veel alcohol te nuttigen en alle wedstrijden zonder pauze en zonder eten achter elkaar te spelen. Wij adviseren dan ook aan de paroliplayers om op veld vijf vlak bij de prullenbakken en de hardhouten vloer van de strand tent te spelen.<br />
<br />
Als deze tips ter harte worden genomen dan kan de titel mij....AHEM....dan kan er niks misgaan en weten we zeker dat iedereen op de parolicup aanwezig is.<br />
<br />
Bedankt voor de aandacht.<br />
<br />
TOT VLUG!<br />
mart<br />

Op: 30/07/2007 17:56
kijk dat heb ik nu gemist

Gepost door: snoei
Op: 30/07/2007 17:57
nee Willy ik post niet onder jouw naam, maar mijn posts komen onder jouw naam.<br />
Snap je hem nog ??

Op: 31/07/2007 15:38
Hey dat heb ik nou ook als ik bij naam: "Willy" intyp, dan ben ik dus niet Willy maar ik post dan wel onder Willy zijn naam.<br />
<br />
Echt heel vreemd, dit forum is stuk.<br />
<br />
Gr<br />
Mart<br />
<br />

Gepost door: mart
Op: 31/07/2007 15:39
Krijg ineens wel zin in een Corona.....HELP!

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |