paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
maandag 3 september
Gepost door : willy
Op: 06/08/2007 11:02
op deze datum begint het bowlingseizoen weer...wil alvast doorgeven dat ik een vroege ben ( geruild ), maandag 10 september vrij en 17 september een vroege ( geruild )..3 avondjes bowlen om warm te draaien, danke !

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Edward
Op: 07/08/2007 02:25
Jij bent goed bezig Will; regel jij ff de opstellingen voor de eerste paar weken van het nieuwe seizoen ............ ff wat postjes maken etc voor de aanmeldingen, ff alle roosters naast elkaar leggen, ff Arno onder druk zetten om te ruilen........... dat soort dingen, je weet wel....... kan ik langzaamaan beginnen afstand te doen van mijn captainsrol......... jij lijkt me wel een waardig troonopvolger ............. de Teamcaptainsvergadering is trouwens 13 augustus, zou leuk zijn als je daar ff naartoe gaat, ook leuk voor de voorzitter aldaar, Riet is er meestal ook ........... ik stuur je wel een mailtje met de uitnodiging en het in te leveren teamaanmeldingsformulier ............. lees ook ff het financiele jaarverslag op je gemakkie door, klopt meestal geen snars van ( lijkt wel een VVE ), goed doorvragen op de TC-vergadering .......... OK bedankt, zie je de 20e.

Gepost door: willy
Op: 07/08/2007 13:17
jaja...

Gepost door: joetje
Op: 07/08/2007 17:04
ik kan niet anders zeggen....Briljant!

Gepost door: willy
Op: 08/08/2007 05:55
mijn halve EV gekregen, met pijn en moeite, dus na een goede maaltijd ff 2en een half uur staan ballen...baan 13, naast 2 oude dames uit de horeca-scene, dippie van 135, piek 223, 12 games, gem, 166...zweten dusssssssssss.<br />
tot as donderdag, BEACHVOLLEY

Gepost door: sim
Op: 08/08/2007 17:22
willy gefeliciteerd met je semi team captains rol en dat je dit jaar alles voor ons gaat regelen en als het niet klopt dat we je ook dan op af kunnen rekenen. van harte jongen.

Gepost door: joetje
Op: 09/08/2007 11:29
willy , ik krijg nog €50 van de spv ivm met mijn deelname aan het EK.Duurt wat lang bij de oude captain dus hoop langs deze weg wat versnelling er in te krijgen.Zou jij een balletje willen opgooien voor mij bij de spv?

Gepost door: Franco
Op: 09/08/2007 11:39
Lekker weer Captain voor beachvolley

Gepost door: Mart
Op: 09/08/2007 16:30
Whahaahah<br />
geniaal komt meer in de richting

Gepost door: willy beachvolley
Op: 10/08/2007 00:19
twas weer lekker op het strand, wat regen en veeeeeeeeeel wind...verder alles toppie geregeld en jawel; willy is dit jaar toch 2e geworden ...!! <br />
joet, lees dus net jouw post...( kzat al om 1030uur op de fiets)

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |