paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
woensdag 15 augustus
Gepost door : willy
Op: 14/08/2007 14:52
op deze waarschijnlijk regenachtige dag gaan frank j, danny h en willy ballen van 1500 tot 1800 uur..meer liefhebbers ?!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: franco
Op: 14/08/2007 19:56
ik kan niet moet werken :<

Gepost door: Edward
Op: 16/08/2007 00:01
Ja leuk, wanneer ook alweer ??

Gepost door: snoei
Op: 16/08/2007 10:56
als ik tijd kan maken kom ik ook.

Gepost door: sim
Op: 18/08/2007 00:48
en snoei heb je tijd gemaakt en vertel even hoe je dat doet

Gepost door: Evert in Stein
Op: 18/08/2007 14:48
men neme een mini-partikel van de oerknal, divergeer dit over ruimteparabool van 44 teragogme, apocalloteer dit met een ionenversneller en voila je hebt 1 seconde tijd gemaakt, herhaal dit 10799 keer en je hebt 3 uur tijd.

Gepost door: Merkestein
Op: 18/08/2007 16:50
Dakanalleenmaaronzemartzijn

Gepost door: Merkestein
Op: 18/08/2007 16:51
Maar natuurlijk ook Prof.Drs. El Gigantico

Gepost door: martinus eensteen
Op: 20/08/2007 17:10
Wow..nog een quantumfysicus met een neusje voor ingewikkelde hyperallogene klinische feiten en berekeningen die een chemisch fysicus zullen doen buigen voor de gecompliceerdheid van de stof.<br />
<br />
Ik vind een briljante manier om tijd te maken echter gaat de theorie op een miniscuul puntje mis. Door de wrijving van ionenversneller niet mee te nemen in de berekening sla je dus de hamer compleet mis want met een wrijvings waarde van vier nanoklax per uur levert dat op 3 uur een nanoklax waarde van 12 nanoklax op. Aangezien een terraflux bestaat uit vier teragogmes van het minipartikel betekend dat een kwart terraflux per terragogme de afwijking is die per 12 nanoklax optreed. Hierdoor zul je de ionenversneller dus niet 10799 keer moeten inzetten maar een aantal keren vaker. Om precies te zijn 11238 keer<br />
Dat betekend dat de tijd die je verliest met het extra inzetten van de ioniseerderstraal, omgerekend neer komt op ongeveer 10 spezelkog terraflux per ioneserend deeltje nanoklax.<br />
Dat komt neer op een verlies van ongeveer 2 uur en 39 minuten op de geproduceerde 3 uur en dat betekend dat je dus 21 minuten hebt gemaakt om de parolicup te spelen, dronken te worden, beker op te houden, showarma geen kaas wel kip te bestellen op te eten nuchter te worden en vervolgens als een onschuldig schaapje langs de alcoholcontroles te rijden.<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
men neme een mini-partikel van de oerknal, divergeer dit over ruimteparabool van 44 teragogme, apocalloteer dit met een ionenversneller en voila je hebt 1 seconde tijd gemaakt, herhaal dit 10799 keer en je hebt 3 uur tijd.

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |