paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
Gefeliciteerd
Gepost door : Franco
Op: 03/09/2007 23:48
Gefeliciteerd mannen, impressie avond graag.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: snoei
Op: 04/09/2007 00:08
jaaaahaaaaa

Gepost door: willy
Op: 04/09/2007 02:17
twas een mooie..18-7...eerste BIERGAME van CAP EDJE, heerlijk hoe je de man zo kan motiveren ..wat ik noem een AJAX start, maar wij schitteren door !!!!!!!!!!!!! verder was er nog een rondje van mij, balletje ging redelijk en een vijfie naar aankomend stabilisator NORRIE..twas een mooie !! moet toch ff kwijt dat triple xxx bijna 2 man tekort kwam bij de opening van het seizoen, jammerrrrrrrrrrrrr

Gepost door: joetje
Op: 04/09/2007 14:55
vanaf de zijlijn gekeken naar de eerste overwinning van dit seizoen. We starten met een groene balk en dat willen we graag zo houden. Het team van KAB is voor ons vaak een lastige tegenstander waar we als ik me niet vergis vorige keer met 21-4 van verloren hebben.( toch melis? ) Geen overbodige punten gemorst.Dat laten we aan andere teams over tegen hun.Ion was nie geweldig en Techno ( zoals onze vriend van riet hem noemt ) ook niet. lekker hoor! <br />
Oh ja, voor willy speciaal...het forum doet het weer!!!!!! Op naar de volgende fabelachtige, onverbeterlijke , onvermaarde, magistrale, niet te begrijpen post van onze bijna Co-captain. Jammer genoeg liet hij her en der weer een steekje vallen wat bestellen betreft maar dat is in ieder geval beter dan van zijn fiets. dus het Co-captainschap is weer een stukje verder weg.CQ in de koelkast .. statement.Volgende keer beter wil.

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |