| Bierframe!! |
| Gepost
door : Norbert
Op: 25/11/2008 11:11 |
|
We moeten de stand nog bijhouden van de mensen die een bierframe hebben gehad.<br /> In deze topic gaan we dat bijhouden. Tot nu toe weet ik er een paar. Graag even reageren wat je stand tot nu toe is!<br /> <br /> Norbert €10<br /> Frank €10<br /> Edward €10<br /> William €10<br /> <br />
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8] |
| |
| Gepost door:
franco Op: 27/10/2009 14:18 |
|
| Godgloeiende takkefenerus interwabogekloonde broodbowlers naaien mij twee bierframes in mijn arie aan.Mot wel een verdeelsleutel komen want zie het niet zitten om het vreten te betalen voor iemand die einde seizoen negen games heeft neergekwakt. Moet mij maar eens gaan beraden of het me allemaal nog wel waard is,want de lol gaat er in rap tempo af zo..... |
|
| Gepost door:
Nor Op: 27/10/2009 14:37 |
|
En ook nog ff t standje updaten graag frenkie..
|
|
| Gepost door:
franco Op: 27/10/2009 14:57 |
|
Jij ben ziek en heb alle tyd
|
|
| Gepost door:
Nor Op: 27/10/2009 16:18 |
|
| Maar ik ben wel gewoon aan het werk.. Nou ff een update dan maar, als bierkipcaptain. Norbert €30 Edward €40 William €40 Joetje €40 Wally €40 Mart €40 Arno €20 Frank €60 Snoei €0 Chris €10 Totaal €320 Snoei op €0... |
|
| Gepost door:
Edward Op: 27/10/2009 22:15 |
|
Je ziet het weer helemaal verkeerd Franco; als we geen pot hadden gehad had je die bierframes ook moeten betalen, dus jij betaalt niet het vreten voor iemand die er niet zo vaak is als jij, maar degenen die die biertjes niet krijgen zijn degenen die genaaid worden want hun biertje wordt omgezet in vreten voor iemand (SNOEI !) die niet zo vaak komt............. :>
|
|
| Gepost door:
wiebie Op: 28/10/2009 01:07 |
|
| ................................,-~*`¯lllllll`*~,............................................. .....<br /> ...........................,-~*`lllllllllllllllllllllllllll¯`*-,..........................................<br /> ......................,-~*llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll*-,......................................<br /> ..................,-*llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.\... ..................................<br /> ................;*`lllllllllllllllllllllllllll,-~*~-,llllllllllllllllllll\....................................<br /> ................\lllllllllllllllllllllllllll/...........\;;;;llllllllllll,-`~-,................................<br /> .................\lllllllllllllllllllll,-*.............`~-~-,...(.(¯`*,`,...............................<br /> ...................\llllllllllll,-~*........................)_-\..*`*;..)..............................<br /> .....................\,-*`¯,*`)............,-~*`~................../...............................<br /> .....................|/.../.../~,......-~*,-~*`;.................../.\..............................<br /> .................../.../..../..../..,-,..*~,.`*~*..................*...\.......................... ...<br /> ...................|.../.../..../.*`...\................................)....)¯`~,........... .........<br /> ...................|./..../..../........).........)`*~-,............../.....|..)...`~-,..............<br /> .................././.../....,*`-,.....`-,....*`....,---......\...../...../..|..........¯```*~-,,,,<br /> .................(............)`*~-,.....`*`.,-~*.,-*.......|.../..../..../...............\..........<br /> ..................*-,.......`*-,...`~,..``.,,,-*.............|.,*...,*....|.................\.........<br /> ......................*,.........`-,....)-,..................,-*`...,-*.....(`-,..............\........<br /> ........................f`-,........`-,/...*-,___,,-~*.....,-*......|....`-,...............\....... |
|
| Gepost door:
Franco Op: 28/10/2009 14:04 |
|
| Ack kijk @je das een heldere uiteenzetting. Dan zie ik het toch liever dat als het potje leeg is degene die een beerframe krijgt dat joetje van de rekening af te trekken en dus einde avond joetje meer lapt,heeft een ieder die gespeeld heeft er wat aan en drukt de rekening.... |
|
| Gepost door:
Nor Op: 28/10/2009 15:31 |
|
| Vind ik ook geen slechte.. | |
| Gepost door:
Edward Op: 28/10/2009 16:06 |
|
| Maar ipv over die paar eurootjes meer of minder die misschien niet helemaal eerlijk verdeeld worden te blijven lullen moeten we misschien eens wat dieper kijken....... misschien moeten wij als team Snoei wat meer stimuleren om te komen bowlen ............ en het lijkt al te werken want hij heeft zich vannacht voor het eerst in jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren al aangemeld voor alle nieuwe opstellingen waar hij in staat !!!!! <br /> <br /> GO SNOEI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Gepost door:
Nor Op: 02/11/2009 23:59 |
|
| JAAAA hier is de bierkipupdate weer.<br /> <br /> Norbert €30<br /> Edward €40<br /> William €60<br /> Joetje €40<br /> Wally €40<br /> Mart €40<br /> Arno €20<br /> Frank €70<br /> Snoei €0<br /> Chris €20<br /> <br /> Totaal €360
|
|
| Gepost door:
Franco Op: 03/11/2009 00:09 |
|
Nor `t gaat tijd voor een andere hobby worden
|
|
| Gepost door:
wattan Op: 09/11/2009 18:09 |
|
| Ik geloof dat het vanavond gaat gebeuren Snoei in de bierkip zou dat niet een keer lekker zijn.<br /> |
|
| Gepost door:
snoei Op: 09/11/2009 23:50 |
|
| JAAAA hier is de bierkipupdate weer. Norbert €30 Edward €40 William €80 Joetje €40 Wally €40 Mart €40 Arno €20 Frank €70 Snoei €10 Chris €30 Totaal €400 |
|
| Gepost door:
Nor Op: 01/12/2009 21:08 |
|
| Norbert €40<br /> Edward €50<br /> William €80<br /> Joetje €40<br /> Wally €40<br /> Mart €40<br /> Arno €20<br /> Frank €70<br /> Snoei €20<br /> Chris €30<br /> <br /> Totaal €430 |
|
| Gepost door:
Bierkip secretaris Op: 09/12/2009 18:33 |
|
| Norbert €40<br /> Edward €50<br /> William €90<br /> Joetje €40<br /> Wally €40<br /> Mart €40<br /> Arno €20<br /> Frank €70<br /> Snoei €20<br /> Chris €30<br /> <br /> Totaal €440 |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8] |