paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
Opstelling 28 september 2009
Gepost door : El Capitan !!!!!!!!!!
Op: 07/09/2009 17:36
ANDRES, CHRIS, EDWARD, MART, NORBERT. :>

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

Gepost door: joetje
Op: 26/09/2009 05:03
snoei!!!!! weet je al wat?

Op: 26/09/2009 05:03
snoei weet je al wat!?

Gepost door: snoei
Op: 26/09/2009 23:24
ja voorals nog nog steeds een late sleur

Op: 27/09/2009 14:50
man tekort!!!!!! willy , snoei!

Gepost door: Edward
Op: 27/09/2009 15:15
Ik zal Simsalabim ff bellen offie een geintje maakte of echt een keertje langs wil komen ..............

Gepost door: willy verfgraag
Op: 27/09/2009 17:22
mijn schatje had al ruilverzoeken doorgestuurd, echter nog geen reacties...dus als het ff tegenzit wordt het op de dag verven en 'savonds werken

Op: 27/09/2009 22:32
joetje kapt met bowlen als we niet compleet zijn morgen. Staan we gvd een keertje eerste en zijn we goed bezig krijgen we dit. Onacceptabel. En ik maak geen grapje. :<

Gepost door: El Capitan !!!!!!!!!!
Op: 28/09/2009 02:14
Goed wat gaat er hier allemaal niet goed ?? <br />
<br />
Op 7 sep wordt de opstelling gepubliceerd; 1 opgestelde meldt zich meteen aan, 2 van de 5 oorspronkelijk opgestelden melden zich binnen 2 dagen af ( KEURIG ! ). Dat houdt dus al in dat er van de 4 niet opgestelde spelers in ieder geval 2 zullen moeten invallen. Dus het ruilen c.q. aanmelden kan dan beginnen. Maar wat gebeurt er ?? Er meldt zich nog een niet-opgestelde af die liever naar K3 in Paradiso gaat; dus moeten er van de resterende 3 toch minimaal 2 spelen ( misschien wel alle 3 als zich nog een opgestelde afmeldt want die laatste 2 opgestelden reageren ook niet echt snel (wat geen probleem is als ze maar op komen dagen ( maar voor het overzicht en misschien voor de duidelijkheid zou het wel sneller mogen ))).<br />
<br />
Maar goed de noodzaak tot ruilen was m.i. al op 9 sep duidelijk en op 14 sep helemaal ............ en toch lukt het niet ?? DAT KAN TOCH NIET W.RUILGRAAG (RUILT GRAAG ALS WE AL MET Z'N ZESSEN ZIJN) EN MIKEY ?!?!?!?!!?<br />
<br />
Maar misschien is SIMSALABIM wel de reddende engel ................. ik heb z'n voicemail ingesproken offie me ff terugbelt ........... morgen weten we meer .............. of misschien heeft er toch nog iemand kunnen ruilen ............... of misschien brandt Paradiso wel af vannacht.<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
En mensen met een gemiddelde van 200+ mogen niet eenzijdig beslissen te stoppen met bowlen, dat is een teambeslissing.<br />
<br />
:< :<

Gepost door: willy
Op: 28/09/2009 04:23
gewoon een late dienst morgen.....

Op: 28/09/2009 10:18
mag om 4 uur nog een keer bellen voor een EV

Op: 28/09/2009 14:39
zo, duidelijk. langs deze weg wil ik graag de captain bedanken voor zijn woorden. ik hoop dat we nu wakker zijn.

Gepost door: Edward
Op: 28/09/2009 15:41
Geen Jimmy vanavond in ieder geval, ook geen brand in Paradiso.<br />
<br />
Kwam wel iemand tegen in de kantine met een vroege dienst die best wel een late had kunnen-willen werken. <br />
<br />
HOE KAN DAT DAN

Gepost door: Franco
Op: 28/09/2009 16:34
arno of huib over te halen?
snoei hebbie al gebeld?

Op: 28/09/2009 18:08
ja heb gebeld, en nog een keer, maar het mocht niet baten, Kon geen vroege werken, Nathalie moest werken....!!!!!

Gepost door: willy
Op: 29/09/2009 04:38
de belg zeker CAP ? Die had een vroegen en dinsdag een LOLA, had hij toevallig mijn late willen werken ?? enfin, hoe is de avond verlopen ??

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |