| 14 december 2010 |
| Gepost
door : Edward
Op: 04/11/2010 16:46 |
|
Nog 1 keertje bowlen om dit schiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiterende bowlingjaar af te sluiten ??<br /> <br /> DINSDAG 14 DECEMBER VANAF PLM 20.15 !!!<br /> <br /> WIE DOET ER MEE ??
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |
| |
| Gepost door:
Edward Op: 10/12/2010 02:24 |
|
| Een of andere grapjas had woensdagavond om een uur of 9 niks te doen en heeft toen ff al die waanzinnig leuke posts en aanmeldingen gedaan, hartelijk dank daarvoor, HAHA!!.<br /> <br /> Bij deze kan ik dus alleen de aanmeldingen van Mart, Norbert en mezelf serieus nemen en dat vind ik een beetje weinig in 5 weken tijd dus bij deze meld ik mij weer af (goed ingeschat Nor, kansloze missie).<br /> <br /> Het is m.i. duidelijk dat velen toch wel erg bowlingmoe zijn, dus dit was ook mijn laatste poging tot het organiseren van een maandelijks avondje.<br /> <br /> PAROLI PLAYERS R.I.P. :< :< :< :<
|
|
| Gepost door:
Nor Op: 10/12/2010 16:46 |
|
| Ongelofelijk dat niemand reageert<br /> <br /> <br /> <br /> <br />:< :< :< <br /> <br /> |
|
| Gepost door:
willy Op: 10/12/2010 17:30 |
|
| ik heb een vroege kunnen regelen, wel zin om weer es een balletje te gooien en hopelijk gaat m'n schouder het volhouden. zeg het maar, van 2015 uur-0000 uur ??? | |
| Gepost door:
willy Op: 12/12/2010 02:49 |
|
| niet dus ?? morgen zal ik mijn collega zijn vroege dienst teruggeven, jammer dit !!! | |
| Gepost door:
mart Op: 15/12/2010 17:49 |
|
| Ja heel zonde :-(<br /> januari maar weer een poging doen? Iemand dan zin en tijd?<br /> |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |