| Opstelling maandag 21 februari |
| Gepost
door : Edward
Op: 15/02/2005 02:01 |
Ik heb een late maar zal zeker proberen te ruilen om huib`s farewellparty mee te maken ; Jimmy zal er in ieder geval bij zijn en is hierbij dus de eerste !!!!!!!!!!!!! Gaarne meerdere en tijdige aanmeldingen ; en ruil gerust een keer om erbij te kunnen zijn snoei !! En nu nog even voor de duidelijkheid speciaal voor Mart : in dit bericht zijn meerdere namen genoemd ; er is echter pas 1 echte aanmelding en dat is dus Jimmy , blijf meetellen dan hoef je niet drie uur voor de wedstrijd nog een nieuwe topic te starten die toch geen mens meer leest ( behalve een enkele wvd-lijer ) om te vragen hoeveel mensen er wel of niet aanwezig en /of ziek zijn :<
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |
| |
| Gepost door:
willyg Op: 15/02/2005 05:56 |
|
voor de duidelijkheid is ikke er ook bij...neeeeeeeeeeee, geen burgerking vooraf want huibie heeft een partijtje geregeld of zoiets exotisch, geilig en sensationeel?????!! 3 bierframes....ik ben er dus bij!!!!!!!! ondanks mijn ene puntje, excuses voor de wanprestatie enne beterschap aan franco en joettttttttt.( we hebben jullie zooooooooo gemist) :>
|
|
| Gepost door:
mart Op: 15/02/2005 09:37 |
|
| Ik wil graag Edward van repliek dienen met het volgende welgeplaatste antwoord. "BLA!"<br /> <br /> Ik zal er bij zijn om huib een afscheidsknuffel te geven op zijn partijtje, hoef dus niet opgesteld te worden ED.....ja duidelijk, oke dat daar geen misverstanden over zijn. <br /> <br /> En sorry dat ik probeerde het team compleet te maken indien er een afzegging zou zijn, was inderdaad ongehoord onbeschoft van me om gewoon zomaar te komen.<br /> Vind echt dat mensen dat niet kunnen maken......
|
|
| Gepost door:
FRANCO Op: 15/02/2005 09:37 |
|
Bij deze ben ik erbij om onze ex-TAF/FO-er op een ware Paroli wijze uit te doen zwaaien <br />[/i] |
|
| Gepost door:
Mart Op: 15/02/2005 10:19 |
|
| Waar ik nog aan wilde toevoegen, het zal ongetwijfeld beter gaan dan deze week, toen wij het schitterende resultaat 2-23 wisten neer te zetten, enne hoib gefeliciteerd... | |
| Gepost door:
joetje Op: 15/02/2005 16:49 |
|
| mits natuurlijk hersteld....dan ikke isse erbij<br /> |
|
| Gepost door:
kantine Op: 15/02/2005 17:10 |
|
word een beetje gek van dat gespring
|
|
| Gepost door:
uu Op: 15/02/2005 17:55 |
|
| |
|
| Gepost door:
kantine Op: 15/02/2005 20:24 |
|
<br />kunnen we het niet gewoon over bowlen hebben !!!!! |
|
| Gepost door:
arno Op: 15/02/2005 20:24 |
|
| lijkt wel de Arno shuffle | |
| Gepost door:
Edward Op: 16/02/2005 03:31 |
|
Jimmy , Willy , Mart , Franco , Hoib , ikke ( want geruild ) , Joetje ( misschien ) , Snoei ( want die ruilt altijd ) , Wally ( want die vindt bowlen gewoon leuk ) , `t zou wel eens druk kunnen worden maandag .......... :>
|
|
| Gepost door:
willyg Op: 16/02/2005 05:39 |
|
ik zie het alweer...een volle bak maandag!! waar wordt de 'aprés ' gehouden Huib?? en ik hoop dat je in styl gaat afronden door een 210 te gooien ofzo, gezellig! als afscheidskadoooooo krijg je mijn bowlingbal...dag fijne toppers, ik ga alvast ff voorgenieten door op tijd naar bed te gaan. TRUSTE
|
|
| Gepost door:
FRANCO Op: 16/02/2005 10:46 |
|
| P.S. <br /> Ik kan onze Hoib pas uitzwaaien als ik koortsvrij ben natuurlijk.<br />
|
|
| Gepost door:
Dude Op: 17/02/2005 14:05 |
|
| Oke dude<br /> <br />
|
|
| Gepost door:
Dude Op: 17/02/2005 17:30 |
|
|