paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
HERKANSING SLOTTOERNOOI !!!!!
Gepost door : Edward
Op: 06/05/2005 18:18
Om verdere verwarring te voorkomen nog even duidelijk de speeldata !!!!! Let op , daar komen ze !!!!! MAANDAG 9 MEI en VRIJDAG 13 MEI !!!!! Voor MAANDAG 9 MEI hebben zich de volgende mensen aangemeld ; Mart , Jimmy , Joet , Willy , Wally en Frank. Voor VRIJDAG 13 MEI hebben zich de volgende mensen aangemeld ; Mart en Jimmy. Er zijn dus , mochten we ons plaatsen voor de finale , nog wat mensen nodig voor de VRIJDAG 13 MEI !!!!! Het probleem is echter dat we waarschijnlijk pas op donderdagavond weten of we de finale moeten spelen ; toch zou het fijn zijn als deze of gene nu alvast , net als onze jonge ster Mart , creatief een beetje gaat ruilen zodat we ook inderdaad die finale kunnen spelen indien nodig ( en anders ben je lekker vrijdagavond vrij ).

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

Gepost door: Edward
Op: 06/05/2005 18:20
Wij houden niet langer vast aan het 5 man op beide dagen-principe dus;iedereen is welkom op VRIJDAG 13 MEI , ook diegenen die MAANDAG 9 MEI niet gegooid hebben !!!!!!!!!!!!!!!!

Op: 06/05/2005 18:24
....... tenzij ZGH Gerard Markus anders beslist ; taak aan de MAANDAG 9 MEI-gooiers om hier even duidelijk naar te informeren bij Gerard. Degene die dat doet zal ook €10,- borg van Gerard terugkrijgen die ik heb moeten betalen om mee te mogen doen aan het slottoernooi ; dat is dan meteen mijn bijdrage aan de drankrekening die ongetwijfeld de €100,- weer ruim zal ontstijgen. PROOST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gepost door: mart
Op: 06/05/2005 19:20
mannen! ik heb hemel en aarde bewogen om beide dagen aanwezig te kunnen zijn, zorg in godsnaam dat Jimmy en Ik niet met 3 blinden spelen.<br />
<br />
Mart<br />

Gepost door: willyg
Op: 06/05/2005 21:06
goh, ik heb het gevoel dat het maandag gezellig gaat worden....cheersssssssss!!!! :>

Gepost door: krant
Op: 07/05/2005 14:23
gewoon als een krant gooien dan weten we zeker dat we vrijdag niet hoeven

Op: 08/05/2005 00:38
hOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEE the fuck is KRANT...KWIEBUS

Gepost door: BlindLease
Op: 08/05/2005 14:27
Ter attentie van M. Steensma.<br />
<br />
Door middel van dit schrijven bevestigen wij de levering van 3 blinden op vrijdag de 13e. Wij droppen ze ter hoogte van de bowling. Wilt u zo vriendelijk zijn om ze daar op te pikken, want de bowling heeft een venijnige ingang! En let op het trappetje aub.<br />
<br />
Met vriendelijke groet,<br />
<br />
Blindlease <br />

Gepost door: stichtingtegenblindlease
Op: 08/05/2005 15:47
Geachte Blindlease incorperated,<br />
<br />
Hierbij kondigen wij op officiele wijze een protestmars aan wij zullen er alles aan doen om uw transport te dwarsbomen, geen middel gaat ons te ver.<br />
wij schromen niet om alle kassieke methodes als vastketenen, bommen plaatsen, suiker in de kerosinetanks uit de kast te halen om u tegen te werken.<br />
<br />
Met vriendelijke groet<br />
Stichtingtegenblindlease<br />
Uw voorzitter<br />
The all Seeing eye<br />

Op: 09/05/2005 17:10
Ik zal er vrijdag ook bij zijn Martje , ook ik heb op zeer ingenieuzelistische wijze een zeer intelluele en inventieve dienstruil kunnen construmeren. :> :> :>

Op: 09/05/2005 18:36
ge zijde ene toppertje

Gepost door: sabbie
Op: 10/05/2005 09:10
Ik ben ook gevraagd om eventueel vrijdag te spelen, hierbij zeg ik, ik ben aanwezig!!!<br />
<br />

Gepost door: sabbie
Op: 12/05/2005 12:18
De lijst voor vrijdagavond hangt al in de bowling, en ik kan jullie het volgende melden....we staan vijfde en gaan er zes door, maar er moeten vanavond nog drie teams spelen dus ik krijg via de sms te horen of we erbij zitten ja of nee...dus als iemand voor mij het nummer heeft van Melis of wie dan ook die moet spelen vrijdag dan kan ik jullie op de hoogte brengen.<br />
<br />
liefs sab

Op: 12/05/2005 12:57
OOOOHHHHHHH Spannend, hopelijk wordt de baan bagger geveegd.<br />
en loopt het patroon richting goot.

Op: 12/05/2005 13:27
duimen maar............... :>

Op: 12/05/2005 13:29
Dag Sabbie , mijn nummer is [ Telefoon nummer filter ] , laat het maar weten.

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |