| PPC 2005 4 of 5 juli ?? |
| Gepost
door : Edward
Op: 13/05/2005 04:31 |
|
Eerste voorstel voor de PPC is MAANDAG 4 JULI of DINSDAG 5 JULI ; graag van iedereen een snelle reactie of hij wel of niet kan zodat ik nog wat gratis drank en baanhuur kan gaan regelen met de nieuwe beheerder.Mocht dit niet lukken dan zal ik proberen of onze sponsor in Caracas de rekening weer voor ons betaalt.<br /> Ook meteen het verzoek aan Frank om de PPC tijdig van de schouw af te halen , af te stoffen ( mag Jacqueline natuurlijk ook doen ) , goed op te poetsen en mee te nemen naar de bowling op de uiteindelijke PPC-datum. :> :>
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |
| |
| Gepost door:
mart Op: 13/05/2005 08:21 |
|
| gezellig ik pas me aan aan de rest vooralsnog heb ik nog geen rooster dus plan maar in en dan zal ik regelen dat ik de dag na de cup vrij ben.<br /> |
|
| Gepost door:
Franco Op: 13/05/2005 10:37 |
|
| Dinsadg zou ik kunnen.<br /> Hasta la vista babys |
|
| Gepost door:
snoei Op: 13/05/2005 13:06 |
|
| het rooster is nog niet bekend, maar ik denk dat ik ze alle twee vrij ben.<br /> ik pas me aan aan de meerderheid |
|
| Gepost door:
willyg Op: 13/05/2005 14:08 |
|
you can sign me in !!!!!!!! maakt niet uit welke dag, GEZELLIE
|
|
| Gepost door:
Edward Op: 13/05/2005 14:54 |
|
| .. EN AANGEZIEN HET PRAKTISCH ONMOGELIJK IS OM EEN DAG TE VINDEN WAAROP IEDEREEN VRIJ OF VROEG IS IS HET EIGENLIJK ALLEEN DE VRAAG OF ER NIEMAND DEZE DAGEN ECHT VERHINDERD IS VANWEGE VAKANTIE VER WEG OF CURSUS OF LANG GELEDEN REEDS GEPLANDE SEXOPERATIES OF RIET`S EISPRONG ............ | |
| Gepost door:
Edward Op: 13/05/2005 23:51 |
|
| en toen waren we op de bowling en toen kwam Sim op het schiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiterende idee om de PPC in Middelkerke te spelen en daarna eventueel iets cultureels in dit schiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiterende belgische kustplaatsje te gaan doen.<br /> Wie zijn hier allemaal voorstander van ?? :> :> :> :> :> |
|
| Gepost door:
willyg Op: 14/05/2005 00:46 |
|
| not me...........<br /> :< :< :< |
|
| Gepost door:
paaltoeriststichtingnadrieenye Op: 14/05/2005 09:31 |
|
| Ik en al mijn aliassen gaan vast beginnen met sparen.<br /> Heb wel even vast gekeken wat er allemaal te doen is in Middelkerke,<br /> <br /> <br /> <br /> <br /><br /> Ja mensen ik denk dat we ons geweldig gaan vermaken daar met alle fijne dingen die het leuke belgische kustplaatsje ons biedt, vooral het stukje ornithologie is iets om naar uit te kijken.<br /> <br /> Iemand wel eens geweest in Middelkerke, is er misschien nog meer te doen? Hebben ze daar een pannekoekenhuisje? Of een bioscoop zodat we de nieuwste film kunnen downloa....ehhh bekijken.<br /> <br /> Jongens als men nog meer ideeen heeft hoor ik het wel.<br /> <br /> Groetjes<br /> Nanning Aief<br /> <br /> |
|
| Gepost door:
Edward Op: 17/05/2005 04:00 |
|
| WAAR BLIJVEN AL DIE REACTIES ?? | |
| Gepost door:
ja inderdaad Op: 17/05/2005 09:13 |
|
| Ja inderdaad ik vond deze reactie ook dusdanig geniaal dat ik er minstens 25 reacties op verwacht had.....erreeeeggg jammer.<br /> nou bij deze, meneer Nanning Aief is erreg goed bezig geweest.<br /> |
|
| Gepost door:
sabbie Op: 17/05/2005 16:12 |
|
| In principe is scheveningen voor mij beter al zou ik het leuk vinden in middelkerke, maar het is dan zomervakantie van mijn kleine lieve Noah en die is de eerste drie weken van juli bij mij.<br /> <br /> kus |
|
| Gepost door:
snoei Op: 17/05/2005 20:22 |
|
| ik hou het ook liever op scheveningen, heb geen geldboom op mijn rug.!! | |
| Gepost door:
willyg Op: 18/05/2005 00:46 |
|
| SCHEVENINGEN dus..!! ben 4 of 5 july waarschijnlijk een dagdienst, dus knal 'm er maar in en als het zou kunnen; baan 3-4, niet teveel olie en witbiertjes zonder citroen! corona ook goed, as 't moar kalt is..verder weinig hots, geile berlijn op de tocht...en over de CUP..ik wil graag een groene!! :> :> :> | |
| Gepost door:
joetje Op: 18/05/2005 02:05 |
||
ga je nou weer beginnen halftamme?<br /> |
||
| Gepost door:
Stichting na ehhh willypost Op: 18/05/2005 09:41 |
|
| Geachte heer G,<br /> <br /> Het is ons via onze dochteronderneming Stichting na drieen ter ore gekomen dat er meerdere malen reacties op uw naam gepost zijn die mij meerdere zeer gewaardeerde en gerespecteerde Parolileden beantwoord werden met vraagtekens of een waarin men u van repliek diende over de soms onbegrijpbare uitlating van dhr G.<br /> <br /> Tijden lang hebben wij gedacht dat het aan het tijdstip van de betreffende posts lag. Wij hebben toen miljoenen geinvesteerd in een geavanceerd monitorings en verbeteringssysteem. Helaas zijn al onze investeringen overbodig en nutteloos gebleken en kijken wij als Stichting Willypost het faillissement in de ogen. De afgelopen post was namelijk ruim voor 3 uur geplaatst en was inhoudelijk nog steeds gehuld in een waas van wazigheid als ware het een dikke laaghangende mist. Door alle filters van onze geavanceerde software heengekropen.<br /> <br /> Hierbij dan ook het verzoek of u voortaan uw posts weer na 3 uur kunt plaatsen zodat onze dochteronderneming Stichting na 3 en niet werkloos hoeft toe te kijken hoe dhr G. op slinkse wijze al onze filters omzeilt.<br /> <br /> Met vriendelijke Groet<br /> Dr. Ir. As. Gr. Aardvarken <br /> CEO stichting willypost<br /> |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |