| Opstelling 19 September 2005 |
| Gepost
door : Edward
Op: 08/09/2005 02:39 |
De volgende 5 gladiatoren hebben hun medewerking toegezegd : Andres , Edward , Jimmy , Mart en Norbert.
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |
| |
| Gepost door:
blabla Op: 08/09/2005 09:25 |
|
| Fijne fijne Paroli Toppers Ajax bla Sabrina bla beergame bla Wally en Jimmy bla scheterbap bla fijne fijne fijne ballenbak bla. | |
| Gepost door:
snoei Op: 15/09/2005 16:23 |
|
| heb vakantie die week, dus indien nodig kan ik eventueel wel,<br /> dus even posten indien iemand afvalt.<br /> als mijn vrouw vrij is kom ik zeker, anders regel ik een oppas |
|
| Gepost door:
sim Op: 15/09/2005 18:35 |
|
| snoei niet ouwehoere gewoon komen voor de gezelligheid ofzo | |
| Gepost door:
Nico Fahrenheit Op: 15/09/2005 19:27 |
|
| Ik vind die Snoei helemaal niet zo gezellig. | |
| Gepost door:
webbie Op: 15/09/2005 23:36 |
|
| webbie vindt dat nico hier helemaal niet mag posten.<br /> Das de laatste keer Nico! |
|
| Gepost door:
snoei Op: 16/09/2005 04:26 |
|
| Nico, pleur alsjeblief een end op, ga met willy een biertje kopen (aleen in de eerste twee games(als het aan de cap ligt)). en sim ik doe mijn best zal er waarschijnlijk bij zijn. <br /> |
|
| Gepost door:
Nico Fahrenheit Op: 16/09/2005 14:14 |
|
| Ik post waar en wanneer ik wil,en dat biertje van die snoei neem ik graag aan,kom het maandag maar even naar onze baan brengen.En proberen jullie nou eens om wat minder kabaal te maken en niet zo hard te vloeken als het weer eens niet zo goed gaat. | |
| Gepost door:
Zauberflöte Op: 17/09/2005 20:53 |
|
| Komt mooi uit dat jullie compleet zijn. Heb een avonddienst en kon niet ruilen i.v.m. 2 wk verlof collega. Wens de gladiatoren veel succes.<br /> <br /> Arno |
|
| Gepost door:
willy pokerveld Op: 18/09/2005 04:44 |
|
dag team maatjes en IP PRUTSERS cq MAFKETELS...begin november organiseer ik wederom, wegens PAARS succes, een pokeravond voor ons zeer hardwerkend en super gemotiveerd personeel!! 't zal op een maandag, cq dinsdag avond geplandtdtd worden en dd wordt very soon bekend gemaakt but beware of de maandag because of de bowling equipe !! da's 1.....Het team is dus ok, geen melding van Sabbie binnen gekregen dat het anders zou kunnen zijn cq is !! verders mag ik aannemen dat wij namens ons super gezonde cq sterke team niet voor LUL staan in oranje shirts maar misschien in paars gekleurde shirts ( zelfde stof or simular ) en dat na vorige week de eerste tik is uitgedeeld namens de PAROLI toppers voor het komende sei![]() ![]() ![]() ![]() oen !! en dat de service qua baan en horeca ronduit met fffffactor 3 is verbeterd ?!! en dat voor de Kerst...sjezus man, da's mooi ,,'k wordt er zelfs een beetje opgewonden van, haaaaaaa. oh ja, ajax wint nipt van AZ met 3-1...m![]() ![]() zlllllllllll
|
|
| Gepost door:
webbie Op: 18/09/2005 15:06 |
|
| pfff wat een geblaat weer maar wat verwachten we anders van je op dat tijdstip.<br /> Snap alleen het hoofdstuk sabrina niet want ik dacht dat dat afgesloten was.<br /> En ik moet je teleurstellen...ajax wint niet nipt van az....Nee AZ heeft gewonnen met 4-2 <br /> <br />
|
|
| Gepost door:
snoei Op: 18/09/2005 15:49 |
|
| en pokeren op maandag hadden we toch ook afgeschaft ?<br /> |
|
| Gepost door:
mart Op: 18/09/2005 16:49 |
|
| Nou ik vond al geen fuck aan dat hele talpa, maar nu ik de uitslag weet is het nog minder interessant.<br /> heel fijn weer |
|
| Gepost door:
Nico Fahrenheit Op: 18/09/2005 17:03 |
|
| `t is helemaal geen fijn weer. | |
| Gepost door:
willy Op: 19/09/2005 00:10 |
|
| maar het zonnetje blijft wel schijnen...en nee SNOEI, er is niets afgeschaft tenzij jij het beter weet fijnefijnefijne gozert :> | |
| Gepost door:
snoei Op: 19/09/2005 00:25 |
|
| ja op een dinsdag | |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |