| ideetje vandaag |
| Gepost
door : joetje
Op: 21/09/2005 13:56 |
|
Wie is er vandaag vrij en gaat er om 1800 uur naar de APB toe?.<br /> Dan kunnen we daarna misschien even gluren in de Nieuwe Bowlingshop in de palace.Die is tot 2200 uur open.<br /> gaarne spoedige reactie |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |
| |
| Gepost door:
Norbert Op: 21/09/2005 16:18 |
|
| Sorry,ben er niet :< | |
| Gepost door:
Edward Op: 21/09/2005 17:42 |
|
Kennie , heb een late.
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 22/09/2005 13:23 |
|
| ome joet is even langs geweest bij de ballenknakkert en heb een advies gekregen voor 5 ballen die mogelijk mijn bal gaan vervangen.<br /> na veel 5555555555555 en 66666666666 heb ik mijn oog laten vallen op de Smokin Inferno van Brunswick.<br /> Gelijk mijn oog weer opgeraapt natuurlijk.<br />
|
|
| Gepost door:
mart Op: 22/09/2005 13:55 |
|
| Man wat een gafe stoere glamour namen hebben die ballen.<br /> <br /> Het interesseert me niet wat ze doen maar ik twijfel nog tussen de: <br /> "The noble knight in Shining armor with a big sword"<br /> "The blazing firebolt"<br /> "Bad ass strikemonster pro evolution custom made limited edition "<br /> "Shimmering powercore of Doom"<br /> "The pinkiller"<br /> "Die achtundachtzig superjunkers stuka abstürzbomber"<br /> "Die Überstrikersturmbahnführermeister"<br /> "A pin's worst nightmare"<br /> <br /> Ja mensen de keuze is lastig.<br /> |
|
| Gepost door:
Edward Op: 22/09/2005 21:46 |
|
| Nog niet besteld neem ik aan , we gaan toch voor die groepskorting ?? | |
| Gepost door:
joetje Op: 22/09/2005 22:45 |
|
| groepskorting is prima maar heb het idee dat het niet gaat lukken als groep.<br /> Vraag is dus , wie er binnen welke termijn een bal gaat kopen.<br /> Spreekt u maar |
|
| Gepost door:
Nico Fahrenheit Op: 22/09/2005 23:28 |
|
| hee Andres,is dat nou een foto van je oog of van die bal? | |
| Gepost door:
Edward Op: 22/09/2005 23:48 |
|
| Ik wil volgende week een bal gaan kopen en ook nieuwe schoenen ; Ik dacht aan of een ROTO GRIP APOCALYPSE , of een STORM DIABLO of de DYNOTHANE "THE THING RETURNS". GGGGGGGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :> | |
| Gepost door:
joetje Op: 22/09/2005 23:52 |
|
| hahaah die dynothane hebbik ook gezien op ut net.The Thing Returns yes.<br /> Ik denk persoonlijk dat dat een goeie keuze voor jou is.<br />
|
|
| Gepost door:
Jose marin Op: 23/09/2005 00:03 |
|
| aangezien ik niet meer de ballenboorder ben op scheveningen wil ik voor een van jullie teamleden nog wel een balletje achterlaten want tijdens mijn uitverkoop zijn er nog een aantal blijven liggen.<br /> De meeste van jullie gooien met effect en wat ik over heb is voor rechtdoor bowlers.<br /> Volgens mij hadden jullie een teamlid die william heette en als ik me niet vergis is hij zo'n soort bowler.<br /> Hij kan hem gratis bij me afhalen.Het betreft het soort wat hieronder staat.<br /> Veel plezier alvast gewenst ermee.<br /> <br /> groetjes ,<br /> Jose Marin ( ex ballenboorder op scheveningen en teamlid van r&s )<br />
|
|
| Gepost door:
snoei Op: 23/09/2005 12:08 |
|
deze wil ik <br />
|
|
| Gepost door:
mart Op: 23/09/2005 12:46 |
|
| Er is serieus een bal die de "yeah baby" heet.<br /> Die wil ik.<br /> <br />JA zeker, <br /> the legend lanemaster yeah baby........geweldig kippenvel bij de laan.<br /> |
|
| Gepost door:
mart Op: 23/09/2005 12:46 |
|
| naam | |
| Gepost door:
joetje Op: 23/09/2005 15:57 |
|
| ff resumee..<br /> Joetje : Brunswick Smokin inferno<br /> Melis : Dyno-thane The Thing Returns<br /> Snoek : Ebonite XXXcel<br /> William: Viz-a-Ball Pink Hello Kitty<br /> Mart : de Yeah baby van de ECI<br /> Arno : Track Shuffle Master<br /> Wally : Storm Hupsakee<br /> Frank : Columbia Everhook<br /> Norbert: Black Hammer<br /> Jimmy : Wickes Round Ball<br /> <br /> De onderste 6 zijn fictief om boze meeltjes te voorkomen. :> |
|
| Gepost door:
Al Sahaf Op: 23/09/2005 17:37 |
|
We killa u all wit our special balls.U r nowhere.Watch this.<br />
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |