| uitslag |
| Gepost
door : teamleden aan het werk
Op: 10/10/2005 22:23 |
|
na deze uitslag kunnen we niet anders concluderen dat de heer Franco ook aan een nieuwe bal toe is !!!!<br /> als je 408 over drie games gooit ( ja je leest het goed 3 niet 2) kun je eigenlijk niet anders. Wt is er toch met Frank aan de hand ????<br /> was je atomatische handschoen in de revisie ??. of je zweetbandje daaronder vergeten. of is Franco onder de indruk van onze Mart.<br /> wie het weet mag het zeggen tot de volgende pauze.. |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |
| |
| Gepost door:
all time low Op: 10/10/2005 23:27 |
|
| het is maar goed da er maar drie games gegooid werden, want franco gimg elke game met 20 pins naar beneden en had ie een nieuw record bij zijn naam kunnen schrijvgen<br /> <br /> all time low |
|
| Gepost door:
franco Op: 11/10/2005 00:26 |
|
Jaja, sorry mijn vingertje laat het na een game afweten, dit seizoen is mijn vinger niet meer in vorm geweest en ga dit oplossen door een geheel nieuw arm-maat-pak besteld<br />
|
|
| Gepost door:
cobrar Op: 11/10/2005 01:25 |
|
| wij zijn blij dat te horen dat u met ons nieuwe product gaat gooien<br /> deze arm device is speciaal geschikt voor mensen die gezien hun omvang het na een game voor gezien houden en daardoor tussen de 400 en 410 over drie games gooien. wel adviseren wij er wel een niuwe bal van een pond lichter gezien ons device een pond weegt en daardoor het totale netto gewicht (device +bal) voor u te zwaar word
|
|
| Gepost door:
cobra Op: 11/10/2005 01:28 |
|
bij aankoop van twee een gratis thumbsaver
|
|
| Gepost door:
willy Op: 11/10/2005 01:30 |
|
nee nee nee...meer vingeren of orale sex kan helpen offe GELD !?!?! dank voor de laatste, maare weet ff de uitslag nie...leuk dat sabbie blijft oefenen op de baan naast ons, alleen en al veilend,open shirtje en wiegelend,hihi wie weet vecht zij zich ook terug in de basisssssssssssss als CHEERLEADER!!!
|
|
| Gepost door:
Nico Fahrenheit Op: 11/10/2005 01:41 |
|
Geinige dingen zeg die handschoenen,hebben ze die ook met de middelvinger omhoog ?? Kan ik goed gebruiken om naar Willy te zwaaien , gvd wat een onzin komt er uit die dronken groningse boer............
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 11/10/2005 02:37 |
|
| Ik zou het prettig vinden als willy zijn vete met sabrina niet op het forum uitvecht. | |
| Gepost door:
willy Op: 11/10/2005 04:44 |
|
je had het moeten zien.....wat was de uitslag nou ?? enne norbie, keep up the jojo
|
|
| Gepost door:
willy Op: 11/10/2005 04:47 |
|
welke kankeleijer loopt te posten onder nico faherheirt??? kom marrrrrrrrrrr!! mafkees......<br /> en mis de middelvinger, want die is de mijne
|
|
| Gepost door:
nico Op: 11/10/2005 04:52 |
|
| rustig aan klein mannetje<br /> niet met ziektes lopen smijten<br /> en hier is de middelvinger<br />
|
|
| Gepost door:
webbie Op: 11/10/2005 04:59 |
|
| Gaarne geen scheldwoorden uit die categorie op het forum AUB | |
| Gepost door:
Frank Op: 11/10/2005 05:00 |
||
| ??????????????????<br /> willy wat bedoel je hiermee<br />
|
||
| Gepost door:
snoei Op: 11/10/2005 05:01 |
|
| geld genoeg | |
| Gepost door:
nico Op: 11/10/2005 05:03 |
|
| geld genoeg ik ben 65 werk me de pleuris en dan maakt zo'n snotaap me uit voor kankelijer, en zijn teammaat moet met jojo's spelen ? | |
| Gepost door:
norbert Op: 11/10/2005 05:28 |
|
| laat net mijn jojo pleuren, ben ik nu af Willy ? | |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |