| uitslag 17 okt |
| Gepost
door : joetje
Op: 18/10/2005 00:05 |
|
verloren helaas met 20-5 van de mannen van Erbayi.Her en der wat lichtpuntjes maar over het algemeen beetje algehele team malaise.<br /> Snoek die af en toe doorheeft dat zijn duim eerst uit zijn bal moet en dan pas zijn vingers.Mart die nu echt pijn in zijn duim heeft en bowlen nu vervloekt omdat hij dacht dat het makkelijker zou zijn.<br /> Melis heb ik horen zeggen waarom hij in godsnaam een nieuwe bal heeft gekocht .Arno die eigenlijk gewoon arno was.Franco zit echt in een wak en heeft gewoon training nodig om eruit te klimmen ( zondagavond dan maar? )<br />Joetje gooide zijn gemiddelde en is ook zeker niet tevreden.<br /> 2 man na afloop naar de BB gegaan dus als een van die 2 thuis komt verwachten wij een update.<br /> |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |
| |
| Gepost door:
Norbert Op: 18/10/2005 01:53 |
|
| Dan hebben jullie Frankie niet gemotiveerd,er stond geen knakie op dus????!!!!!!<br /> Kan niet wachten op de gemidelde van vanavond!
|
|
| Gepost door:
mart Op: 18/10/2005 11:19 |
|
| GRRRRRRRRRRR!!!<br /> kutspel...grrrrrr <br /> voor niets getraind teringzooi....grrrrrr<br /> 300 euro voor nieuw spul weggegooid voor niets grrrrr<br /> <br /> Oh sorry zei ik dat hardop.....<br /> Ja ehhhmmm dus.. Was gezellig weer he gisteren? Wat waren we goed zeg.<br /> God wat hebben we weer geblaat en zelf geconcentreerd gegooid. Was te zien aan onze SCHIIIIIIIITTTERENDE resultaten. <br /> <br /> met een welgemeend KUTSPEL!!! sluit ik dit verslag af!<br /> |
|
| Gepost door:
joetje Op: 18/10/2005 14:21 |
|
| niet zo mauwen ..komp allemaal wel goed.Jij had gedacht dat je eerste leagueavond na training helemaal goed zou gaan?<br /> |
|
| Gepost door:
Nico Fahrenheit Op: 18/10/2005 14:37 |
|
Hahaha wat een zielig zootje met nieuwe ballen slechter dan ooit gooiend prutskluppie zijn jullie, en die koppen ............... wahaha , allemaal zwaar verkankerd ............. whoehahaha , bedankt voot het lachen gisterenavond............. heeft die lamme aap uit groningen ook nog een nieuwe bal toevallig ????????? ik hoop het , ik kan bijna niet wachten tot volgende week ......... whaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha
|
|
| Gepost door:
mart Op: 18/10/2005 20:04 |
|
| Ja ach ben nooit lang verkangaroet na een spelletje bowlen.<br /> Morgen ben ik weer de oude.<br /> |
|
| Gepost door:
snoei Op: 18/10/2005 20:19 |
|
| nee toch Mart. | |
| Gepost door:
Norbert Op: 19/10/2005 18:36 |
|
| IK WIL DE GEMIDDELDEN ZIEN VAN 17 OKTOBER, IS DAT TEVEEL GEVRAAGD!!!!!<br /> ALS HET EEN KEER SLECHT GAAT DAN STAAN ER GEEN SCORES GEPOST,KOM OP
|
|
| Gepost door:
mart Op: 19/10/2005 19:04 |
|
| Waarschijnlijk heeft Edward de uitslagen verkeerd overgetypt.<br /> |
|
| Gepost door:
webbie Op: 19/10/2005 19:42 |
||
<br /> Yep i am waiting......... |
||
| Gepost door:
webbie Op: 20/10/2005 17:12 |
|
| gyes finally update ies there | |
| Gepost door:
MART Op: 20/10/2005 17:20 |
|
| GENI-FUCKING-AAL!!!!<br /> hahahaahahah leg in een stuip hier!!!<br /> |
|
| Gepost door:
webbie Op: 21/10/2005 00:02 |
|
| Zonder de hulp van snoek had ik nooit geweten dat ik aan het einde van het internet zat.<br /> Gelukkig maar...danku snoek !
|
|
| Gepost door:
Norbert Op: 21/10/2005 15:17 |
|
| Meli met handicap 65???<br /> Dat zou mijn dag nog es goed maken
|
|
| Gepost door:
nico Op: 21/10/2005 19:58 |
|
| zag het ook maar durfde niks meer te zeggen |