| geil |
| Gepost
door : willy
Op: 27/11/2005 01:40 |
| jaaaaaaaaa |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |
| |
| Gepost door:
Franco Op: 28/11/2005 18:22 |
|
Neenee grapjas dit gaat je niet lukken , IK EN NIEMAND ANDERS gaat bij Willy op de kamer !!!!!!!!!!!!!
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 28/11/2005 18:57 |
||
<br /> En dan te bedenken dat er van bovenstaande niks maar dan ook niks gelogen is.<br />Go Snoei :> |
||
| Gepost door:
tyt Op: 28/11/2005 19:35 |
|
| hy | |
| Gepost door:
Yvonne Op: 28/11/2005 19:39 |
|
| Zeg jongens het probleem is opgelost,ik ga mee dus we liggen samen op de kamer.<br /> Kan ik tevens in de gaten houden als het fout met hem gaat.<br /> Ik zal er wel voor zorgen dat hij niet teveel drinkt en gokt.....<br />
|
|
| Gepost door:
deel 2 Op: 29/11/2005 14:17 |
|
| hij vind dat ie gewoon een biertje op de speeltafel moet kunnen zetten en dat die duitsers niet moeten mouwen...<br /> al jij het zero spel speelt met 500, hij de kleine serie a 2 opstart en vervolgens na de 8 vertelt dat jij een prutser bent.<br /> hij weer bier bestelt als het rondje net word neergezet.<br /> hij in team een nog dronken probeert de headpin te raken en hij nog slechter gooide al de slechste van team 2.<br /> als hij op de glijbaan zit nog grotere hekel krijgt aan duitsers en dan steun zoekt bij cap Ed.<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> bij voldoende respons deel 3<br /> |
|
| Gepost door:
Willyfanclub Op: 29/11/2005 14:34 |
|
| Schitterend stuk berust op ware fictieve feiten.<br /> De telegraaf.<br /> <br /> Leuk en ontroerend geschreven.<br /> Het Parool<br /> <br /> Ironie en humor zijn tekenen van de teksten die de lezers roeren en achterlaten in een roes van lachsalvo's<br /> Het NRC<br /> <br /> Leuk stukkie laten we eens even achter de schermen gaan kijken.<br /> Talpa.<br /> <br /> Leuk stukje echter gaan we de bron toch zeker naar waarheid onderzoeken.<br /> Peter R. De Vries<br /> <br /> De schrijver is eigenlijk......de hoofdloze paardrijder...aaarggghhh<br /> Scooby Doo<br /> <br /> Ik krijg nog geld voor dat stukkie.<br /> Bassie<br /> <br /> Het wordt een mooi stukje, geschreven door een man die uit het westen van het land binnentrekt, ook is er een kans op een vervolg. Oetmon<br /> Piet Paulusma<br /> |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |