| Geweldig |
| Gepost
door : El Capitan !!!!!!!
Op: 21/03/2006 02:31 |
| godskolere wat waren jullie weer geweldig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :> :> |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |
| |
| Gepost door:
mart Op: 21/03/2006 13:05 |
|
| Mijn god wat een geweldige bowlingavond was het zeg.<br /> <br /> Feel the heat taking you higher burn with me Norby's on fire. WOW wat een geweldige prestatie, om toch even te mierenziften, jammer van die laatste game noor dan hadden we allemaal een score van boven de 200 gehad.<br /> <br /> Jimmy was echt helemaal geweldig. Al was hij er niet , hij was vast geweldig bezig.<br /> <br /> Franco, eindelijk mogen we er weer Magnifico achterzetten. Schitterend!!! echt waar eindelijk niet van de laffe rotballetjes.<br /> <br /> Edward, ja wat kan ik zeggen de man is en blijft een bron van inspiratie voor jonge welwillende bowlers en ik denk dat er een standbeeld moet komen. Jammer van de eerste game maarja schitterende derde.<br /> <br /> Andres, heeft het grootste gedeelte van de dip in de bergen achtergelaten, enige minpuntje is dat hij een "berg" pech heeft meegenomen. Mooie eerste game, redelijke tweede, tweede had zomaar mooi kunnen zijn met iets meer mazzel.<br /> <br /> Wallypower, HOP SAKE! HOP! geweldige prestatie meneer. Meer kan ik niet zeggen, gewoonweg geweldig gegooid<br /> <br /> Mart, Mooie eerste 5 worpen, jammer van de rest van de eerste game. Dan wil ik graag vertellen over hoe mooi de tweede game was. Nou het begon dus met 3/, wat opzich al geweldig is eigenlijk, toen kwam er een 9/, en een 7/ etc......nou ja toen alles dus dicht was in de 9de beurt, zag ik hem op het bord kijken en denken van OH JEE ik kan een dichte game gooien. WHHHHHEEEEEEELLLUUUUPPPP!!!<br /> <br /> Na een zeperd van een eerste bal, viel bal 2 voor de spare net te dun op de headpin maarja door de brute kracht van de Crossfire megaultracoating viel de rest ook maar om door de geweldige pinaction.<br /> Nou ja en toen kwam de laatste bal 1 shot 1 opportunity. Liet ik hem perfect los op exact klixmoment 1.42, met een nawijs op precies 4,3 cm van het rechteroor en een polsklap op precies 4 tiende van een seconde nadat de bal over foutlijn hing. Toen op precies 3 tiende van een seconde daarna een duimrelease die smooth as a whistle was, waardoor de vingers precies op het moment dat de bal dreigde weg te vliegen nog net even een extra klonk van 5.32 mee konden geven. Toen de bal 2 tiende van een seconde na de release touchdown had op de baan en met een zijwaartse roterende beweging exact over het midden van het tweede pijltje van rechts denderde wist iedereen eigenlijk al twee legendarische gebeurtenissen een feit waren. <br /> 1) Een dichte game van mart, dat is een primeur<br /> 2) Er werd niet gechoked onder druk door Mart....<br /> <br /> Verder was lieveheerstbeestje natuurlijk ook weer van de partij om de mannen extra moed in te praten, (en te zoenen).<br /> <br /> Mensen hartelijk dank weer voor een geweldigerende bowlingavond en tot volgende week.<br /> <br /> Groetjes<br /> Mart<br /> |
|
| Gepost door:
Job in `t Goor Op: 21/03/2006 15:22 |
|
Oooooooooooh is dat een lieveheersbeestje , ik dacht een reetkever
|
|
| Gepost door:
mart Op: 21/03/2006 16:13 |
|
| Marijke een reetkever?<br /> Waar slaat dat nou weer op.<br /> Nou ik vind haar wel lief.<br /> |
|
| Gepost door:
standinwebbie Op: 21/03/2006 16:34 |
|
| Ik heb zojuist een brief naar mijn baas webbie de deur uit gedaan waarin verzocht wordt deze persoon een permamente IPban te geven wegens het beledigen van supporters, het stom reageren op thuisblijververslagen waar mensen tijd en aandacht in gestopt hebben en gewoon omdat opmerkingen die daadwerkelijk te triest zijn voor woorden niet nodig zijn om te posten. | |
| Gepost door:
Franco Op: 21/03/2006 17:06 |
|
| Na een fantastische avond deze trieste reactie.....<br /> Zonde..
|
|
| Gepost door:
Job in `t Goor Op: 21/03/2006 17:56 |
|
| Mijn oprechte excuses voor deze niet zo bedoelde belediging ; ik dacht alleen dat de plek waar dit lieveheersbeestje gesitueerd is een kleine woordspeling wel toestond. Blijkbaar valt dit niet goed bij deze of gene . <br /> Nogmaals excuses .<br /> Nooit heb ik de nieuwe supporter en partner van aanstormend talent Mart , Marijke dus, willen beledigen. |
|
| Gepost door:
Rijkie Op: 21/03/2006 19:50 |
|
| Als degene die mij zo mooi complimenteerde nou ook nog eens vertelde wie hij/zij is, dan kan ik me, zoals me fatsoenlijk aangeleerd is, voorstellen en dan pas beginnen met complimenten maken... <br /> <br />
|
|
| Gepost door:
mart Op: 21/03/2006 19:53 |
|
<br /><br /> "trouwens niet te veel zeggen over die mooie blote rug, anders draagt ze voortaan alleen maar coltruien tot aan haar knieƫn"<br /> <br /> OH FUCK POSTTE IK DAT HARDOP!?<br /> |
|
| Gepost door:
Rijkie Op: 21/03/2006 19:59 |
|
| Coltruien??? No way!<br /> <br /> Het blijft gewoon zoals het nu is. Als je het mooi vind: kijk je ernaar, vind je het niet mooi: So be it! |
|
| Gepost door:
mart Op: 21/03/2006 20:02 |
|
| ik vind leuk<br /> |
|
| Gepost door:
snoei Op: 21/03/2006 20:48 |
|
| hahaha reetkever@hotmail.com | |
| Gepost door:
sim Op: 21/03/2006 21:35 |
|
| leuk in het vertrouwen Mart dat ondanks dat ik er niet ben toch goed gegooid heb ,trouwens je bent ingeschreven voor het bowlingteam van Rotterdam. | |
| Gepost door:
webbie Op: 22/03/2006 00:36 |
|
| moet ik een ban geven?...zegget maar hoor.Kvoel me machtig . Wie is Job int Goor.erg benieuwd | |
| Gepost door:
Edward Op: 22/03/2006 01:46 |
|
| Mijn God wat een commotie om nix , het lijken de deense cartoonrellen wel.<br /> Ja ik was het en nee, ik begrijp het niet ; Marijke heeft een lieveheersbeestje ( = een soort kever ) net boven haar billen ( = reet ) getatoeerd , voeg die twee samen en je komt tot het woord reetkever. Dat betekent niet dat Marijke een reetkever is , integendeel het is een schat van een meid met lekkere perziksnoepjes.<br /> Dus Marijke als ik je beledigd heb ( ik kan me bijna niet voorstellen dat je zulke lange tenen hebt ( en nee , hiermee impliceer ik niet dat je lichamelijke afwijkingen hebt ) ) , HET SPIJT ME , SORRY , MIJN EXCUSES.<br /> <br /> En dan stel ik voor dat we nu weer doorgaan met ons leven ................ |
|
| Gepost door:
joetje Op: 22/03/2006 03:43 |
|
Das mooi gesproken edje.
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |