| Sterspeler geblesseerd |
| Gepost
door : Joetje
Op: 04/06/2006 13:48 |
|
Ik weet niet wat er aan de hand is met de bowlers.Eerst norbert en Melis waarvan er een zeker niet meegaat.En nu heb ik gister me onderrug verdraaid.Heb het al eens eerder gehad maar toen was het vele malen erger.Vandaag strompel ik rond als een oude vent en me rug staat zo krom als een hoepel.Hoop met een dag of 3 weer te kunnen rondhuppelen met rechte rug.Die schijn ik nodig te hebben in D'land.<br /> Ik ga u zeker op de hoogte houden wat betreft de ontwikkelingen van mijner Unterrücken.<br /> |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |
| |
| Gepost door:
Mart Op: 04/06/2006 13:56 |
|
| He wat vervelend Andres, hoop dat je snel herstelt en die zweihunderd gemiettelt neerlegt.<br /> <br /> Maar joet onthoud nou toch eens, de bocht gaat naar rechts en niet naar links.<br /> <br /> mart<br /> |
|
| Gepost door:
Edward Op: 04/06/2006 16:26 |
|
| Godallejezus ik schrok me de kolere ...... STERSPELER GEBLESSEERD las ik , ik dacht dat Willy niet mee ging ........... maar gelukkig dat is niet het geval ....... <br /> <br /> En nu serieus . <br /> <br /> Da`s niet zo mooi Joet , ik hoop dat het snel weer beter gaat met je , moet je nog het adres van een goeie chiropractor hebben ??<br /> <br /> |
|
| Gepost door:
Franco Op: 04/06/2006 19:40 |
|
| Gaat helemaal goedkomen Joet,ik ben er van uberzeugt dat u gewoon kunt vlammen in Germania.<br /> FF warm en nat houden en beetje Voltaren door uw meisje laten aanbrengen op de gevoelige zones.<br /> Je hebt immers nog een dikke 8 dagen.<br /> Maar laat die bal wel ff met rust.<br /> Er is niks lekkerders dan ongetrained die 1500 serie over 6 neer te leggen.<br /> Mocht het niet gaan dan zijn we allen solidair en komen bij jou drie dagen op de bank zitten.
|
|
| Gepost door:
Wally17 Op: 05/06/2006 16:32 |
|
Ga je gewoon ff onder je zonnebank liggen! Zet je 'm zo laag mogelijk! SQUUEZE Beterschap ventj. Ik til die literpullen wel voor je
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 05/06/2006 19:04 |
|
| dankuwel voor de fijne woorden cq tips en statements.<br /> Ik loop al weer wat rond zonder al te veel problemen.Rug nog wat krom maar zeker aan de beterende hand.Moet er alleen nog niet aan denken om ineens te moeten bukken of een bal te moeten pakken of gooien.<br /> Gewoon nog een dag of 2 rust geven en wat wandelen dan moet het weer goed komen.<br /> Het gaat de guru toch niet gebeuren dat uitgerekend hij die altijd zo goed gooit op toernooien er ineens niet is.
|
|
| Gepost door:
Mart Op: 06/06/2006 10:46 |
|
| Het zou uitermate naar zijn als een absolute kanshebber voor de europameisterschafttitel geblesseerd aan de kant moet blijven. anders even langs de drive in rijden voor wat pferdenmittelen. En dan gewoon stijf van de dope in een roes raken en die 299 gemiddeld neerleggen. |
|
| Gepost door:
joetje Op: 06/06/2006 12:38 |
|
| ja dat is altijd nog een mogelijkheid...danne zagen wir tegen die deutsjers dasse iech nog drie tage muss zein hier enne meine roek dut wee.Habe zie pferdemittels liegen hier oder iek moes zu de bauernhof vur die pferde? | |
| Gepost door:
mart Op: 06/06/2006 18:36 |
|
| Und dan gehe wir zum Rust beim Freiburg und denn gehe wir in den lebensgefahrliche innenachtbahn und denn wird jederman da mit viel wee auskommen aber du nicht nein.<br /> und denn die zweihundredandneunundneunzig schmeizen.<br /> |
|
| Gepost door:
sim Op: 06/06/2006 20:39 |
|
| heren goede avond wordt het niet eens tijd dat jullie wat gaan trainen zodat je wat sterker wordt | |
| Gepost door:
joetje Op: 06/06/2006 22:52 |
|
| sterk ben ik wel alleen niet in onverwachte bewegingen van mezelf.Krak! | |
| Gepost door:
Mart Op: 07/06/2006 10:38 |
|
| Ik wil eigenlijk nog wel een kleine sessie doen. SIM en FRANK en anderen wanneer kunnen jullie en i'll be there, als ik kan. 1 klein oefensessietje nog. ROEPT U MAAR. VANAVOND OM 9 uur bijvoorbeeld. |
|
| Gepost door:
Franco Op: 07/06/2006 13:59 |
|
werken
|
|
| Gepost door:
Mart Op: 07/06/2006 15:43 |
|
| funk that | |
| Gepost door:
snoei Op: 07/06/2006 22:23 |
|
| als we maandag aankomen een kleine oefen sessie aan de bar en dan een balletje gooien om de baan te verkennen<br /> |
|
| Gepost door:
sim Op: 07/06/2006 23:55 |
|
| hoe laat gaan jullie weg | |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |