paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
lachen ?
Gepost door : Edward
Op: 12/08/2006 23:02
en de laatste keer dat ik heb moeten lachen om een post van mart is ook al weer heel lang geleden .............

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

Gepost door: willy
Op: 13/08/2006 05:04
net thuis van een heerlijk laat dienstje en jawel, een sluitdrankje aangeboden namens 'de heren boven '...ed, dank voor alle moeilijke berekeningen en wil ff benadrukken dat iedereen denk ik zijn achterstallige 'schuld ' had willen betalen, maar jou wegens omstandigheden niet heeft gezien ! toch ? afin, de rekening op de zoooooo spannende parolicup avond betaald ieder gewoon uit zijn eigen zak en ik neem aan dat niemand daar een probleem mee heeft!!! de pot , aangevuld door wanbetalers, wordt keurig verdeeld onder de finalisten omdat er verder geen tegenspraak is geweest was het voorgestelde al goedgekeurd tot op de avond zelf ! GEEN DISCUSSIE ...en zeer democratisch!<br />
ff een voorstel voor het komende knallende seizoen; kunnen we niet proberen dat diegene met de laagste handicap als eerste gooit? en dus de hoogste handicap topper als laatste ?? ik denk dat ons eindsaldo in de ranking omhoog schiet...ff af van de zgn traditie, proberen ! nog een oefensessie in het vooruitzicht voor het echte seizoen gaat beginnen ? en sjimmy, hoe staat het met de shirts ??

net thuis van een heerlijk laat dienstje en jawel, een sluitdrankje aangeboden namens 'de heren boven '...ed, dank voor alle moeilijke berekeningen en wil ff benadrukken dat iedereen denk ik zijn achterstallige 'schuld ' had willen betalen, maar jou wegens omstandigheden niet heeft gezien ! toch ? afin, de rekening op de zoooooo spannende parolicup avond betaald ieder gewoon uit zijn eigen zak en ik neem aan dat niemand daar een probleem mee heeft!!! de pot , aangevuld door wanbetalers, wordt keurig verdeeld onder de finalisten omdat er verder geen tegenspraak is geweest was het voorgestelde al goedgekeurd tot op de avond zelf ! GEEN DISCUSSIE ...en zeer democratisch!<br />
ff een voorstel voor het komende knallende seizoen; kunnen we niet proberen dat diegene met de laagste handicap als eerste gooit? en dus de hoogste handicap topper als laatste ?? ik denk dat ons eindsaldo in de ranking omhoog schiet...ff af van de zgn traditie, proberen ! nog een oefensessie in het vooruitzicht voor het echte seizoen gaat beginnen ? en sjimmy, hoe staat het met de shirts ??

Gepost door: Franco
Op: 13/08/2006 15:23
Kijk das weer eens een ouderwetse statement en wel in drieen.<br />
Wil kap nou eens met dat gezever.<br />
De besteding was al geruime tijd bekent en nu wil jij weer ineens dat veranderen begrijp dat je het graag anders wil zien maar het is niet anders.<br />
Enne joet als dit gezeur nog langer doorgaat doek dan die site maar op

Op: 13/08/2006 15:52
leg mij die besteding nog es 1x uit franco...! anders lijkt het net of ik het bepaal en da's niet helemaal het verhaal ! verder is het mir egal...trouwens, een kinderwagen voor de familie noordwijk vind ik ook wel wat ! kost dat ? have a nice sunday

Gepost door: joetje
Op: 13/08/2006 18:13
willy schei nou toch eens uit over die paar scheitcenten man!

Gepost door: snoei
Op: 13/08/2006 18:49
wat bedoel je met achterstallige schuld willy, ik en met mij meerdere krijgen nog geld. laat het rusten man.<br />
wat een gezeik om een paar euri.<br />
hierbij schenk ik min tegoed, (een euri of een, twee aan het webbie fonds zodat hij een paar mooie buttons kan aanschaffen), bedankt.....statement.....

Op: 13/08/2006 20:37
dat diegene met de laagste handicap als eerste gooit? en dus de hoogste handicap topper als laatste ?? ik denk dat ons eindsaldo in de ranking omhoog schiet...ff af van de zgn traditie, proberen
<br />
<br />
Lijkt me leuk wil, vinnik ook best alleen zou dat betekenen dat als het erom spant de "slechtste" gooiers de kolen uit het vuur moeten halen.Een gemiddelde is er niet voor niets en geeft aan dat degene met de laagste handicap de meeste spares en strikes gooien.<br />
Maarre, ik zou zeggen maak er een topic over en we zien wel.

Op: 13/08/2006 22:32
statement

Op: 14/08/2006 04:08
daar heb je ook wel gelijk in joet...maar zie het als een 'trial ', ligt er minder druk op de slechtste speler dus meer druk op de tegenstander..punten pakken van de beste tegenstander zie ik wel als een uitdaging ! nee, niet ? cu

Gepost door: Mart
Op: 14/08/2006 09:06
is een schuld niet altijd achterstallig?

Gepost door: Mart
Op: 14/08/2006 09:22
Sorry Ed maar jij bent al zo geestig tegenwoordig, wat het des te lastiger maakt om nog een glimlach op je gezicht te toveren. Straks moet ik nog overgaan tot het aannemen van aliassen en het posten van alleen maar onzin om het gewenste doel te bereiken.

Gepost door: Edward
Op: 14/08/2006 15:17
Nee , weer niet.

Op: 14/08/2006 15:36
nou bij mij wel mart , enne willy..dat moet je me toch eens haarfijn uitleggen over de druk die de bedoelt.Ik niet helemaal snap

Op: 14/08/2006 15:57
Joet ik snap hem wel<br />
<br />
Druk<br />
atmosfeer, normaal (atm), absoluut (ata) = 101325 Pa<br />
Was gedefinieerd als het gewicht op een vierkante centimeter van de bowlingbal op zeeniveau, op 45 graden noorderbreedte en bij een zeeoppervlaktemperatuur van 15 °C. Gebruik nu de pascal.<br />
atmosfeer, technisch (at) = 98066.5 Pa<br />
De geolide baanwas gedefinieerd als 1 kilogram-kracht per vierkante centimeter. 9.80665 is de waarde van de standaard valversnelling van de bowlingbal. Gebruik nu de pascal.<br />
atmosfeer, overdruk (ato) = de baldruk op de atmosferische bowlingbaan.<br />
bar = 105 Pa<br />
cmHg (centimeter balwentelingen) = 0.013157895 atm = 1.333223684 kPa<br />
Is temperatuursafhankelijk. Meestal wordt 0 °C aangenomen.<br />
cmH2O, cmWK (centimeter waterkolom) = 0.000967841 atm = 98.0665 Pa<br />
Is temperatuursafhankelijk. Meestal wordt 4 °C aangenomen. Voor de vergelijkbare Engelse maten wordt 39.2 °F of 60 °F aangenomen.<br />
dyne/cm2 = 0.1 Pa<br />
feet.air = 3.6083.10-5 atm = 3.656110 Pa. temperatuursafhankelijk!<br />
feet.Hg = 40.636664 kPa. temperatuursafhankelijk!<br />
feet.H2O = 2.989067 kPa. temperatuursafhankelijk!<br />
hPa (hectopascal) = 1 mbar<br />
bu (backup gooien)= Willy <br />
inHg (inch kwikkolom) = 33.8638867 mbar<br />
Is temperatuursafhankelijk. Meestal wordt 0 °C aangenomen.<br />
kg/cm2 = 98066.5 Pa<br />
mmHg (millimeter kwikkolom) = 1.333223684 mbar. temperatuursafhankelijk!<br />
osi (ounce per square inch) = 1/16 psi<br />
pascal = newton/m2 (SI-eenheid)<br />
psf (pounds per square feet) = 1/144 psi<br />
psi (pounds per square inch) = = 0.0680460 atm = 6.894757 kPa<br />
psia = pounds per square inch absolute. De absolute baldruk.<br />
psig = pounds per square inch gauge. De baldruk zoals deze wordt gemeten in een gesloten bowlingcentrum of onder water. Dit is exclusief de atmosferische luchtdruk. De absolute druk is dus de atmosferische luchtdruk + de gemeten druk. Op zeeniveau is de atmosferische snelheid van een bowlingbal standaard 14.696 psi. Balspanning wordt altijd gemeten exclusief de atmosferische luchtdruk.<br />
psid = pounds per square inch differential. Het verschil tussen twee bowlers.<br />
torr = 133.3223684 (= 101325/760) Pa<br />
<br />
Suffixen -a, -A, -g, -G, -ng, -NG, -d, -D. Deze komen niet alleen bij de psi voor, maar ook bij andere, bijvoorbeeld Bara, Barg, Bard, kPaG, kPaA, psing.<br />
Suffix -a/-A betekent: absolute druk, beschouwd ten opzichte van vacuum.<br />
Suffix -g/-G betekent: gauge druk, de gemeten druk beschouwd ten opzichte van de atmosferische druk.<br />
Suffix -ng/-NG betekent: negative gauge druk, de gemeten druk beschouwd ten opzichte van de atmosferische druk als bovendruk. Wordt bijvoorbeeld gebruikt om de onderdruk aan te geven in spruitstukken.<br />
Suffix -d/-D betekent: differential druk, de gemeten druk beschouwd ten opzichte van een willekeurige druk. Wordt bijvoorbeeld gebruikt om het drukverschil tussen begin en einde van een pijpleiding aan te geven.<br />
Uitspraak gauge: geedzj, met de g van het Engelse goal.<br />
<br />
Standaard druk = 101325 Pa<br />

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |