paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
Opstelling 4 december 2006
Gepost door : El Capitan !!!!!!!
Op: 02/11/2006 22:08
ANDRES , ARNO , MART , MICHAEL , WALTER , WILLIAM.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

Gepost door: Gary Zukav
Op: 20/11/2006 15:51
Duh.

Gepost door: XXX
Op: 01/12/2006 13:15
Ik wil jullie vragen of het goed is dat ik voorlopig de opstellingen van XXX toevoeg aan reeds genoemde data.<br />
Op jullie manier lijkt het heel goed te lopen en op de manier zoals het bij ons nu gaat, werkt het niet geheel vlekkeloos.<br />
Ik hoop dat jullie hiermee accoord gaan.<br />
Willen we best een rondje Beck's aan uitgeven.<br />
<br />
Groetjes, Sjonnie P.

Gepost door: Norbert
Op: 01/12/2006 16:13
Dat moet kunnen sjon :>

Gepost door: sim
Op: 01/12/2006 20:20
bier is altijd lekker

Gepost door: mart
Op: 01/12/2006 22:14
Gezien de huidige mega opkomst, heb ik besloten nog een weekje te passen.<br />
succes mannen<br />
mart

Op: 02/12/2006 00:06
wat is er met je aan de hand studiebol mag je niet meer van je verkering of vindt je ons niet gezellig meer of ben je constant geil

Gepost door: Edward
Op: 02/12/2006 11:45
Zozo Jim , da`s een flink lange post van jou , heb je dat wel gered in één pauze ??

Gepost door: joetje
Op: 02/12/2006 18:18
kan je wel bowlen martje? William is in de lappenmand hoorde ik dus dan zouden we een mannetje te kort komen als jij er ook niet bent

Gepost door: Franco
Op: 02/12/2006 22:16
Altijd onze Caracas boy nog

Gepost door: willy
Op: 02/12/2006 22:17
ik ben er niet bij maandag...gister uitgegleden en mijn rechterschouder is aardig naar de kloten

Gepost door: El chiropractor
Op: 03/12/2006 00:21
`t gerucht gaat in de wandelgangen dat El Capitan zijn rentree gaat maken ....................

Op: 03/12/2006 02:20
ja in de toiletten van de hommerson

Gepost door: mart
Op: 03/12/2006 11:44
Nou Sim om terug te komen op je vragen<br />
1)JA ik mag wel van mijn verkering<br />
2)Ik ben wel altijd geil, maarja wie niet? Daarom is het voor mijn verkering ook niet erg als ik met wat andere ballen speel.<br />
3)Ik vind het nog steeds beregezellig.<br />
<br />
En voor Joet, eigenlijk niet, de fysio zei: "je moet je arm niet belasten je hebt een ontsteking (ofzoiets) en die loopt helemaal door naar je pols en daarom heeft die arm rust bowlen"<br />
"Maar mag ik dan wel bowlen?"<br />
".........nee....".<br />
<br />
Voor Joet: Ik ga volgende week terug en als ie zegt dat het beter is alhoewel het nog pijn doet, dan ben ik er de maandag daarop weer bij.<br />
<br />
Voor wil: Beterschap en zorg dat je snel weer op de been bent<br />
Voor mr Caracas Huib de Roode: Kicke dat je weer wil bowlen. EN voor me inviel, echt top<br />
Voor Wal: http://www.mydigitallife.info/2006/04/26/disable-and-remove-windows-genuine-advantage-notifications-nag-screen/ <br />
daar kan je via een trucje die geile windhoos genuine meldingen weghalen zodat je toch kan updaten.<br />
<br />
Nog even voor SIM: Schilt - Aerts.......kicke he!<br />
<br />
Ehm ...ja dat was het even. Voor de rest TOT SNEL HELDEN<br />
<br />
Groetjes<br />
Mart<br />

Gepost door: Wally 17
Op: 03/12/2006 13:56
Mart je bent gigant de melding is verdwenen na wat downloads mijnerzijde. De uninstall exe werkte direkt dus ik hoefde verder weinig te .rar en .zippen hahaha. Zoals je misschien al gelezen hebt is Willy met zijn dronken harses van de trap gepleurd en kan de rest van het seizoen NIET meer bowlen, dus uw aanwezigheid is gewenst. Waarvan akte.Statement

Gepost door: Edward
Op: 03/12/2006 20:44
Ik zal er zijn.

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |