| Opstelling 29 januari 2007 |
| Gepost
door : El Capitan !!!!!!!
Op: 21/12/2006 05:17 |
|
EDWARD , FRANK , WALTER.<br /> <br /> WIE O WIE WORDEN NUMMER VIER EN NUMMER VIJF ?? |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |
| |
| Gepost door:
mart Op: 22/12/2006 14:19 |
|
| ik wil wel proberen | |
| Gepost door:
mart Op: 23/01/2007 23:39 |
|
| ehhhmmmm bij nader inzien, ik wil niet proberen.....<br /> ik heb donderdag weer een examen en heb echt extra tijd nodig om de PRINCE 2 te masteren.<br /> <br /> dus RUILEN!!!!!!! STELLETJE lapzwansen...en snel een beetje <br />ik neem even de honeurs waar voor je cap |
|
| Gepost door:
El Capitan !!!!!!! Op: 24/01/2007 00:02 |
|
| Dus om even kort samen te vatten :<br /> <br /> ZEKER : Frank en ikke<br /> <br /> Dat zijn er twee , Mart dus niet , nog steeds twee , Wally waarschijnlijk niet ivm bevalling , nog steeds twee , Willy misschien wel ( indien geen napijn van zijn eerste drie games gisteren ) , Snoei heb vakantie ( zou kunnen denk ik Mike ?? ) , Nobby heb een late ( vroeg ruilen ? ) , Joetepetoet heb een late ( maar gaat zeker proberen te ruilen want het gaat zo lekker de laatste tijd ) , Arno heb een late ( maar gaat zeker nog ff proberen te ruilen om afgelopen maandag goed te maken ) , Jimmy moet ik nog ff bellen maar volgens mij ken die niet .<br /> <br /> Kortom , mogelijke problemen in aantocht maar ik denk dat ze voor vrijdag weggeruild cq opgelost zijn , TOCH ?!?!?!?!?!?
|
|
| Gepost door:
willy Op: 24/01/2007 00:12 |
|
jaaaaaaa, ben erbij maandag !! verwacht mike ook, met baby foto's, !!
|
|
| Gepost door:
snoei Op: 24/01/2007 13:13 |
|
| indien nodig ben ik van de partij, mischien Wally ook dan kunnen we er een kraamparty van maken. !!!!!!!!!! | |
| Gepost door:
willy Op: 24/01/2007 22:43 |
|
wally gratuliere !!! iris natuurlijk ook ...wordt gezellie, cu monday
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 26/01/2007 14:03 |
|
| ja ik heb geruild en ben er dus Weer!!!! bij.<br /> Ik begrijp dat snoekie er is indien nodig..jaa je bent nodig!<br /> Als walter er wel is en niet aan het genieten is van zijn nieuwe kroost dan zijn we met 6 en zal de captain het er mee eens zijn dat willy zijn schouder nog even rust moet geven |
|
| Gepost door:
willy Op: 26/01/2007 17:41 |
|
ik ga gewoon gooien !! kmoet ergens beginnen, gaat helemaal goed komen
|
|
| Gepost door:
Edward Op: 26/01/2007 18:15 |
|
| Ja inderdaad dan kan ie beter op 19 februari gooien ipv as maandag !!!!! | |
| Gepost door:
joetje Op: 27/01/2007 00:03 |
|
| ff resumeƩ....Zeker zijn: frank,edward,joetje<br /> onzeker zijn: walter( die is niet te bereiken en ga er vanuit dat ie er niet is) willy die eigenlijk niet mag gooien.Snoek die wel kan dus eigenlijk niet onzeker is.<br /> Dus ergo. Frank,Edward,joetje,Snoek, en alst niet anders kan willy. |
|
| Gepost door:
snoei Op: 27/01/2007 00:44 |
|
| <br /> jjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa<br /> <br /> ben erbij |
|
| Gepost door:
willy Op: 27/01/2007 09:02 |
|
ah so...dus ik gooi alleen als wally nie kan ?! keuren we af...prettig weekend allen
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 27/01/2007 14:50 |
|
Willy je zou het geweldig moeten vinden dat de collega's zuinig op je schouder zijn.Doe eens gek en luister er een keertje naar.
|
|
| Gepost door:
Franco Op: 27/01/2007 15:49 |
|
| Willy en luisteren | |
| Gepost door:
willy Op: 27/01/2007 18:14 |
|
bedankt he, fijne collega's ..kzal wel een beckie komen halen, luisteren en genieten van hopelijk een spektakel. latersssssss
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |